מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גלנט: השלמנו את כיבוש מערב העיר עזה - עוברים לשלב הבא

שר הביטחון ביקר במפקדה המנהלת את פעילות לוחמי צה"ל בשיפאא' והודיע כי הושלם השלב הראשון של כיבוש וטיהור מערב העיר עזה: "השלב הבא החל - הכוחות פועלים באופן מדויק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/23 17:47 ג בכסלו התשפד

גלנט: השלמנו את כיבוש מערב העיר עזה - עוברים לשלב הבא
עזה אחרי הפצצות צה"ל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בהמשך לפעילות צה"ל ביומיים האחרונים בבית החולים שיפאא' שבעזה, שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (ה') במפקדת האוגדה שפועלת בשיפאא', והתייחב למצב הלחימה בעזה. לדבריו החלק המערבי של עזה נכבש וכעת צה"ל מתחיל ב- "שלב הבא".

"הגעתי היום למפקדת האוגדה שכוחותיה המיוחדים פועלים גם בתוך בית החולים שיפא. יש שם ממצאים משמעותיים, הפעולה נמשכת והיא נעשית בצורה מדויקת, סלקטיבית אבל מאוד מאוד נחושה", פתח ואמר גלנט.

בית החולים שיפאא

בית החולים שיפאא', צילום: Flash90

"השלב הבא החל - הכוחות פועלים באופן מדויק"

לדברי השר, "ביממה האחרונה השלמנו את הכיבוש והטיהור של כל החלק המערבי של העיר עזה, השלב הבא החל- הכוחות פועלים באופן מדויק, באופן נחוש, בצורה החלטית, בתיאום מאוד גבוה בין כוחות האוויר, הים, היבשה, בליווי של מודיעין עוטף וחזק מאוד".

עוד המשיך ואמר, "ככל שנעמיק את הפעולה הזאת, נגביר את הלחץ על החמאס ונשחוק עוד מפקדות, נפגע בעוד מנהרות, נחסל עוד פעילים, ונוריד עוד ראשי ארגונים, כך יגדל הסיכוי להשיב את החטופים שלנו, כי האויב הזה מבין רק כוח ואנחנו מסבירים לו היטב מה זה כוח".

שר הביטחון יואב גלנט

שר הביטחון יואב גלנט, צילום: Chaim Goldberg/Flash90