מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גלנט מתריע: אם לא נמחק את החמאס - נקבל עוד עשרה ממקומות אחרים

שר הביטחון שוחח עם לוחמי המילואים הפועלים בצועת עזה ואמר: "אנחנו הולכים בכל הכוח עד שנמגר את ארגון החמאס - פוגעים בכל הפיקוד, שרשרת הפו"ש, מחסני אמל"ח, אמצעי תקשורת ומנהרות, בונקרים ומפקדות, מחסלים את הכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 17:35 כה בחשון התשפד

גלנט מתריע: אם לא נמחק את החמאס - נקבל עוד עשרה ממקומות אחרים
גלנט בשיח לוחמים, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון, יואב גלנט, קיים היום (ה') הערכת מצב באוגדה 252, אוגדת המילואים הפועלת בצפון רצועת עזה לחיסול מחבלי החמאס והשמדת תשתיות הטרור. השר גלנט שוחח עם הלוחמים והבהיר את חשיבות המלחמה הקרקעית: "צריך לזכור שבגזרת בית חאנון נמצא הגדוד ממנו הגיעו המחבלים כדי לרצוח ולחטוף בקיבוץ ארז, בנתיב העשרה ובשדרות, לקרב יש משמעות קודם כל בהיבט הסמלי. צריך להעביר את בית חאנון למצב שכל תשתיות הטרור הרוסות".

פוגעים בכל הפיקוד - מחסלים את הכל

גלנט הגדיר את יעדי המלחמה: "אנחנו לא עוצרים, אנחנו הולכים בכל הכוח עד שנמגר את ארגון החמאס - פוגעים בכל הפיקוד, שרשרת הפו"ש, מחסני אמל"ח, אמצעי תקשורת ומנהרות, בונקרים ומפקדות, מחסלים את הכל". בנוסף, שר הביטחון הזהיר כי "אם לא נמחק את החמאס בעזה, נקבל עוד עשרה כאלה שבאים ממקומות אחרים".

"אין במדינה אדם שלא מבין למה צריך את מערך המילואים"

לסיום, שר הביטחון חתם בדברי הערכה ללוחמי המילואים: "בסוף שנת 23', אין במדינה אדם שלא מבין למה צריך את מערך המילואים" אמר. עוד הוסיף "אני רואה אתכם ואני יודע שכל אחד עזב משפחה, בית, עסק, יש נכונות רבה למי שנמצא כאן ומי שנמצא בשטח. אני רואה כאן הרבה אנשים ותיקים, כל מי ששאל - למה מתאמנים שנה אחר שנה בצאלים או במקומות אחרים? אז הנה התשובה".