מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

באמצעות מטוס קרב: חוסל בכיר במערך הנ"ט של חמאס

ראש מערך הנ"ט של חטיבת מחנות המרכז בארגון הטרור חמאס חוסל באמצעות תקיפה אווירית של מטוס קרב | כוחות זרוע הים תקפו עמדת שיגור טילי נ"ט | לוחמי צה"ל איתרו אתר לייצור ואחסון אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס בתוך בניין מגורים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 11:01 כה בחשון התשפד

באמצעות מטוס קרב: חוסל בכיר במערך הנ"ט של חמאס
אבראהים אבו מעציב - חוסל, צילום: דובר צה"ל

צה"ל ושב"כ חיסלו את ראש מערך טילי הנ"ט בחטיבת מחנות המרכז של חמאס: צה"ל בהכוונה מודיענית של שב"כ ואמ"ן, חיסל את המחבל איבראהים אבו-מע'ציב, ראש מערך טילי הנ"ט של חטיבת מחנות המרכז בארגון הטרור חמאס באמצעות מטוס קרב. במסגרת תפקידו הכווין והוציא לפועל פיגועי נ"ט רבים לעבר אזרחי ישראל וכוחות צה"ל. כך פרסם היום (ה') צה"ל.

בינתיים בג'נין: בשעות האחרונות כוחות של סיירת חרוב, דובדבן וגדוד דוכיפת יחד עם יהלום ומגב עובדים במחנה הפליטים ג’נין וזאת אחרי שעבדו בלילה לחישוף מטענים מוכנים לשימוש מתחת לכבישים במרחב המחנה. עד כה הכוחות עצרו מספר מבוקשים, ניהלו חילופי אש עם מחבלים חמושים וגם כלי טיס מהאוויר תקף חולית מחבלים חמושים שירתה וסיכנה את הכוחות. מספר מחבלים פעילי גדוד ג’נין כבר חוסלו

כמו כן, במסגרת הסיוע לפעילות הקרקעית, כוחות זרוע הים תקפו עמדת שיגור טילי נ"ט של ארגון הטרור חמאס, ממנה זוהו שיגורים לכיוון הכוחות המתמרנים.

צפו בתיעוד החיסול מהאוויר:

ייצור טילים סמוך לחדר ילדים

מוקדם יותר היום דווח כי בבניין בלב שכונת המגורים "שיח רדואן" בצפון רצועת עזה ובסמוך לבתי ספר, איתרו לוחמי צה"ל אתר לייצור ואחסון כלי טייס מאוישים מרחוק ואמל"ח של ארגון הטרור חמאס. בבניין ניתן לראות חדרי מגורים וחדרי ילדים בסמוך לאתר האחסון בו אותרו מטעני חבלה, חומרי נפץ ותוכניות אופרטיביות של ארגון הטרור חמאס.

צפו בתיעוד:

מוקדם יותר היום פורסם כי לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל השלימו מבצע השתלטות על מוצב 17, מעוז צבאי של ארגון הטרור חמאס במערב ג'באליה שבצפון הרצועה. במהלך ההשתלטות על המוצב הלוחמים ניהלו קרב מול מחבלים מארגוני הטרור חמאס וגא"פ ששהו במוצב, הן מעל פני הקרקע והן בתוואי תת קרקעי במרחב.

הלוחמים השלימו את ההשתלטות על המוצב לאחר 10 שעות לחימה במהלכן חיסלו מחבלים, תפסו אמצעי לחימה רבים, חשפו פירי מנהרות טרור לרבות פיר שנמצא סמוך לגן ילדים ומוביל לתוואי תת-קרקעי נרחב. במהלך ההשתלטות על המוצב לוחמי הנח"ל איתרו ואספו חומרים אופרטיביים משמעותיים אודות התוכניות המבצעיות של האויב.