מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גלנט למשפחות החטופים: "הם רוצים למוטט את החברה הישראלית מבפנים"

שר הביטחון נפגש עם משפחות החטופים וסקר בפניהם את מצבם של החטופים והשבתם: "הפרסומים השונים של החמאס הם משחק פסיכולוגי קשה בנפש של כל מי שנמצא כאן ושל כל עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/23 18:18 יד בחשון התשפד

גלנט למשפחות החטופים: "הם רוצים למוטט את החברה הישראלית מבפנים"
"אם לא יווצר על החמאס לחץ צבאי לא יתקדם דבר", גלנט, צילום: : אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון, יואב גלנט, נפגש היום (א') עם נציגי משפחות החטופים והנעדרים. במפגש, שנערך בקריה, השתתפו ראש אכ"א האלוף יניב עשור ומתאם השבויים והנעדרים תת-אלוף (במיל') גל הירש. במהלך המפגש, גורמי המקצוע סקרו בפני המשפחות את המאמצים הנעשים לאיתור ובירור מצבם של החטופים והנעדרים, והשבתם.

גלנט עם משפחות החטופים

"הם מבינים את הכאב ואת הלחץ"

בסיום הפגישה שר הביטחון גלנט אמר למשפחות כי החזרת החטופים וניצחון המערכה הן שתי המטרות היחידות של המלחמה. "כל היתר - פחות חשוב כרגע" הבהיר גלנט. בהמשך התייחס לפרסומי החמאס ואמר כי מדובר ב"משחק פסיכולוגי קשה בנפש של כל מי שנמצא כאן ושל כל עם ישראל", והוסיף כי "החמאס עושה שימוש ציני בכל מה שיקר לנו, הם מבינים את הכאב ואת הלחץ".

"הם מבינים את הכאב והלחץ", גלנט עם משפחות החטופים

"הם מבינים את הכאב והלחץ", גלנט עם משפחות החטופים צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

גלנט: "המהלך הצבאי נועד להגדיל את הסיכוי להשיב את אנשינו"

גלנט הסביר כי מהלך קרקעי ברצועת עזה אינו סותר את המאמץ להשבת החטופים אלא מחזק אותו. "המהלך הקרקעי שזור במאמץ להשבת החטופים" הסביר שר הביטחון, "אם לא יווצר על החמאס לחץ צבאי לא יתקדם דבר. הם רוצים למוטט את החברה הישראלית מבפנים והם משתמשים בחטופים באכזריות". גלנט הדגיש כי המהלך הצבאי נועד בין היתר גם כדי להגדיל את הסיכוי להשבת החטופים.

"אם לא יווצר על החמאס לחץ צבאי לא יתקדם דבר", גלנט

"אם לא יווצר על החמאס לחץ צבאי לא יתקדם דבר", גלנט צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון