מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צפו: ברקוביץ' התפוצץ בשידור חי: "עזבו אתכם עכשיו מכניסה לעזה"

אייל ברקוביץ' קרא לעסקת חילופי שבויים שתכלול את שחרורם של אלפי מחבלים תמורת כלל החטופים: "נתניהו, תחשוב כל בוקר שאתה קם שהבן שלך נמצא בעזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/23 13:59 יא בחשון התשפד

ברקוביץ' התפוצץ בשידור חי: "עזבו אתכם עכשיו מכניסה לעזה"
אייל ברקוביץ', צילום: Flash90

מלחמת חרבות ברזל: מחאת משפחות החטופים נמשכת. היום הפגינו בתל אביב מאות בני אדם בדרישה לשחרורם המיידי של מאות החטופים. במהלך ההפגנה מגיש התכנית אופירה וברקו, אייל ברקוביץ', דרש מהממשלה שלא לערוך תמרון קרקעי ברצועת עזה: "הכניסה לעזה כרגע היא מיותרת, עכשיו צריך להחזיר את השבויים" אמר ברקוביץ'.

"אין צורך להיכנס לעזה, עכשיו צריך קודם כל להחזיר אותם"

ברקוביץ' תקף את נתניהו: "תחשוב כל בוקר שאתה קם שהבן שלך נמצא בעזה. תחשוב כל בוקר, כל לילה שאתה הולך לישון, שיש שם 250 אנשים. אין צורך להיכנס לעזה, עכשיו צריך קודם כל להחזיר אותם". בהמשך הזהיר ברקוביץ' כי כניסה לעזה עלולה לגבות את חייהם של מאות חיילים: "עוד 300-400 חיילים יהרגו ועוד 200 אנשים יחטפו, צריך קודם כל לחשוב על החטופים האלה".

"שכל אבא, כל אימא, כל פוליטיקאי,יחשוב אם היה לו ילד שם"

"עזבו אתכם עכשיו מכניסה לעזה זה לא יחזיר לנו את 1,400 הרוגים, זה לא יחזיר לנו את החטופים" חזר ברקוביץ'. "שכל אבא, כל אימא, כל פוליטיקאי, לפני שהוא הולך לישון יכניס טוב את המילים האלה, אם היה לו ילד שם, זה מה שהוא היה חושב. כל השאר לא מעניין".

"שנתניהו יגיד - חמש אלף, שש אלף, לא מעניין כמה, תמורת החטופים"

ברקוביץ' קרא לערוך משא ומתן לחילופי שבויים ולשחרר תמורת החטופים אלפי מחבלים. "צריך להחזיר את החטופים במשא ומתן", זעם ברקוביץ'. "שנתניהו יגיד - חמש אלף, שש אלף, לא מעניין כמה, תמורת החטופים האלה לא מעניין אותי המספר. תשחרר את כל החטופים תמורת המחבלים שפה ואז תעשה מה שאתה רוצה".