גלנט לסיירת מטכ"ל: "המלחמה רק החלה ולצערי יהיו גם מחירים"

שר הביטחון גלנט התייחס לשלבי המלחמה הצפויה ואמר ללוחמי סיירת מטכ"ל: "אנחנו גאים בכם על מה שעשיתם, וסומכים עליכם לקראת הרחבת המלחמה. תתכוננו ותערכו - יהיו עוד משימות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/23 19:57 ט בחשון התשפד | עודכן בתאריך 24/10/23 19:59

גלנט לסיירת מטכ"ל: "המלחמה רק החלה ולצערי יהיו גם מחירים"
"המלחמה רק החלה ולצערי גם יהיו מחירים", גלנט, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, סייר היום (ג') בבסיס סיירת מטכ"ל, שם קיבל סקירה ממפקד היחידה אלוף-משנה י' על הפעילות המבצעית וההיערכות להמשך המלחמה. השר גלנט שוחח עם הלוחמים ושמע מהם על קרבות הגבורה שניהלו נגד מחבלי חמאס בעוטף עזה.

"קרבות מהסוג הזה, בהיקף הזה, לא היו מאז שנת 73"

בסיום הסיור, שר הביטחון גלנט בירך את הלוחמים על מעשי הגבורה שביצעו במהלך מתקפת הפתע של החמאס: "קרבות מהסוג הזה, בהיקף הזה, לא היו מאז שנת 73. היחידה נלחמה במעלות ובמשגב ובהרבה מקומות אחרים, אבל פה הייתה סדרה ארוכה של קרבות קשים. הפעולה הלוחמנית וההרואית של לוחמי צה"ל - סיירת מטכ"ל כמייצג איכותי של העניין הזה, בלמה את האויב".

"תתכוננו ותערכו - יהיו עוד משימות, המלחמה רק החלה ולצערי גם יהיו מחירים"

בהמשך גלנט התייחס להמשך המערכה ואמר ללוחמים: "חבריכם נפלו על הגנת הארץ, אתם תלחמו על עתידה. אנחנו גאים בכם על מה שעשיתם, וסומכים עליכם לקראת הרחבת המלחמה. תתכוננו ותערכו - יהיו עוד משימות, המלחמה רק החלה ולצערי גם יהיו מחירים. אנחנו נגיע לתוך השטח ונחסל את החמאס. פשוטו כמשמעו, אחרת לא יהיה לנו קיום כאן, זה תנאי".