מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דובר צה"ל: "נפעל בכל מקום במזרח התיכון למימוש האינטרסים הביטחוניים"

דובר צה"ל תא"ל דניאל הודיע בהצהרה מיוחדת לתקשורת כי צה"ל החליט על בידוד המרחב בישובים הנמצאים בין קו האפס ל-4 קילומטר. בנוסף הבהיר: "צה"ל יפעל בכל מקום במזרח התיכון למימוש האינטרסים הביטחוניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 11:00 ל בתשרי התשפד

דובר צה"ל: "נפעל בכל מקום במזרח התיכון למימוש האינטרסים הביטחוניים"
דובר צהל, צילום: צילום מסך

בהצהרה מיוחדת לתקשרות, דובר צה"ל תא"לדניאל הגרי התייחס להתחממות בגזרת הצפון ואמר: "צה"ל הגיב בירי והשמיד עמדות חיזבאללה. מדינת לבנון אחראית ותמשיך לשאת באחריות על הירי המבוצע משטחה. בצפון הגדרנו על בידוד המרחב, המשמעות היא שהישובים הנמצאים בין קו האפס ל-4 קילומטר אין תנועה של אזרחים ביישובים. כמו כן בגזרה המערבית בגבול הצפון, יישובים הנמצאים בטווח של 2 קילומטר בסמוך לגבול, חייבים להישאר במרחבים המוגנים".

דובר צה"ל בהצהרה לתקשורת מהקריה

https://www.youtube.com/watch?v=TekXpBK-xPI

"חמאס משקיע אנרגיה לעצור את תהליך פינוי תושבי עזה"

הגרי התייחס לניסיונות החמאס למנוע מהאוכלוסייה לנוע דרומה: "אנחנו ממשיכים להיערך ולהתמודד עם היעד שהגדרנו למבצע - השמדת ארגון הטרור חמאס. אנחנו מפנים את האוכלוסייה מהעיר עזה דרומה לנחל עזה, מאות אלפים כבר התפנו. חמאס משקיע אנרגיה לעצור את התהליך לגמרי, מכיוון שהדבר מעיד על יכולותיו של הארגון לנהל את האוכלוסייה".

"צה"ל יפעל בכל מקום במזרח התיכון למימוש האינטרסים הביטחוניים"

הגרי פנה לתושבי העיר עזה: "אני קורא לכם, צאו מהעיר עזה ומכל השטח שסביבה למען ביטחונכם האיש. צאו לנחל עזה, באזור הזה ישנם תנאים שיאפשרו לכם להתקיים. חמאס נמצא במצוקה ובלחת אדיר, הלגיטמציה שלו מתערעת והוא נתפס כגרוע מדאע"ש. הוא מפעיל ומפיץ מניפולציות שקריות ברחבי העולם ומשייך להפעיל מלחמת תודעה נגד אזרחי ישראל. צה"ל יפעל בכל מקום במזרח התיכון למימוש האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל. אנחנו במוכנות ודריכות גבוהה בכל הגזרות"

"הודענו עד כה ל-286 משפחות של חללי צה"ל על מותם של יקיריהן"

"במסגרת התמיכה של ארה"ב נשלחה נושאת מטוסים נוספת ומטוסי מטען עמוסים בתחמושת הגיעו וימשיכו להגיע. הודענו עד כה ל-286 משפחות של חללי צה"ל על מותם של יקיריהן. כמו כן עדכנו עד כה 126 משפחות של נעדרים וחטופים. אני רוצה להבטיח למשפחות החטופים, אנחנו עושים מאמץ בעדיפות עליונה במלחמה לאסוף מידע שיעזור לנו לאתר את החטופים".