מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ערביי ישראל יסייעו לחמאס? ההודעה של ארגון הטרור לקראת יום שישי

ארגון הטרור הוציא הצהרה בה הכריז על יום שישי הקרוב כיום גיוס כללי של תומכיו, וקרא לערביי ישראל ולפלשתינים להצטרף למלחמה ולהיאבק בחיילי צה"ל: "למען אל אקצא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/23 19:31 כו בתשרי התשפד

ערביי ישראל יסייעו לחמאס? ההודעה של ארגון הטרור לקראת יום שישי
חמאס, צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ביום שבת האחרון, ארגון הטרור חמאס פתח במתקפת טרור אכזרית על מדינת ישראל, שפתחה את מלחמת "חרבות ברזל". בשבוע האחרון נפלו ונרצחו מעל 1,300 חיילים ואזרחים, ונפצעו יותר מ- 3,300 בני אדם. מלבד עוטף עזה והדרום, גם בגבול לבנון, סוריה ויו"ש המצב מתוח במיוחד. בתוך כך, היום (ד') דווח כי חמאס הכריז על יום שישי הקרוב כיום גיוס של העולם הערבי והפלשתני נגד ישראל: "יום של התגייסות כללית בעולמנו הערבי והאסלאמי. זהו יום לגיוס תמיכה, סיוע, והשתתפות פעילה".

בהצהרה שהתפרסמה השבוע מטעם חמאס ודווחה ברשתות הערביות, קרא ארגון הטרור לפלסטינים ביהודה ושומרון ולערביי ישראל להשתתף בהפגנות ולצאת ולהתעמת עם חיילי צה"ל. הנוסף, קראו בחמאס לתומכיהם בעולם הערבי להתקבץ בגבולות עם ישראל ולהפגין כדי להביע סולידריות עם פעילות הטרור שלהם. בארגון השתמשו במסגד אל אקצא כאמצעי להגביר את התמיכה במעשי הטבח שלהם בעולם הערבי והמוסלמי, וטענו כי המתנחלים מעוניינים להשתלט עליו.

צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

"התגייסו לתמוך בירושלים, אל- אקצא, והג'יהאד המנהל את עזה"

"פלסטין ואנשיה האיתנים, העומדים על דעתם, קוראים לכם מלב קרב 'מבול אל-אקצא'. ענו לקריאה, אספו את כל האנרגיות שלכם והתגייסו במספרים גדולים וקטנים לתמוך בירושלים, אל- אקצא, והג'יהאד המנהל את עזה", נכתב בהצהרה.

עוד נכתב: "אנו קוראים לנוער הסורר שלנו ברחבי הגדה המערבית, בעריה, בכפרים ובמחנות המרד שלה, ברחובות ובשכונות ירושלים ובכיכרות מסגד אל-אקצא המבורך, להתרומם, להצטרף להפגנות, ולהרעיד את האדמה מתחת לרגליהם של הפולשים הציונים וכנופיות המתנחלים שלהם".