"בדיקה רפואית": המטה להחזרת החטופים והנעדרים הציג רשימת דרישות

מטה המשפחות להשבת החטופים והנעדרים פרסם את רשימת הדרישות שלו מחברי הממשלה. בין הדרישות: פתיחת מסדרון הומניטרי והתערבות מנהיגי העולם הערבי

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/23 20:32 כו בתשרי התשפד

"בדיקה רפואית": המטה להחזרת החטופים והנעדרים הציג רשימת דרישות
משפחות הנעדרים במוקד להב 433, צילום: Jonathan Shaul/Flash90

היום החמישי למלחמה: מאות משפחות איבדו את הקשר עם יקיריהן מאז מתקפת הפתע של חמאס, חלק מהמשפחות עודכנו כי קרוביהם נחטפו לעזה, ואחרות עדיין ממתינות לקצה חוט. בימים האחרונים הוקם מטה מסודר שמרכז את כלל משפחות החטופים והנעדרים ומספר המשפחות החברות בארגון הגיע ל-800.

מסדרון הומניטרי להעברת תרופות והתערבות מנהיגי העולם הערבי

היום (ד') מטה המאבק למען שחרורם של בני הערובה החטופים הציג את רשימת הדרישות שלו, ביניהם הקמת מסדרון הומניטרי להעברת תרופות וסיוע הומניטרי לטובת החטופים, והתערבות שלמנהיגי העולם הערבי לטובת שחרורם של בני הערובה. במכתב הדרישות נכתב: "החזקת בני הערובה החטופים, ובהם תינוקות, ילדים, נשים, פצועים וקשישים הנה פשע מלחמה ופשע נגד האנושות. אנו דורשים שחרור מיידי של כלל בני הערובה החטופים".

תחנת המשטרה בשדרות לאחר המתקפה של החמאס

תחנת המשטרה בשדרות לאחר המתקפה של החמאס, צילום: Yossi Zamir/Flash90

"אנו דורשים שכל בני הערובה החטופים ייבדקו ע"י רופא"

במכתב הציגו המשפחות את דרישתם להקמת מסדרון הומניטרי: "אנחנו דורשים להורות מיידית על פתיחת מסדרון הומניטרי לאספקת תרופות וציוד נדרש. כמו כן אנו דורשים שכל בני הערובה החטופים ייבדקו ע"י רופא". עוד כתבו המשפחות: "אנו מבקשים את התערבותם וסיועם של ראשי ומנהיגי המדינות השכנות והאזור כולו לטובת שחרורם המיידי של בני הערובה החטופים".

חיים מסיירים בשדרות במהלך מלחמת חרבות ברזל

חיים מסיירים בשדרות במהלך מלחמת חרבות ברזל, צילום: Chaim Goldberg/Flash90