בפעילות לילית: צה"ל עצר את שני המחבלים מהפיגוע סמוך לחברון

הותר לפרסום כי כוחות של צה"ל, שב"כ ומג"ב פשטו במהלך הלילה על בית בחברון ועצרו שני פלשתינים קרובי משפחה החשודים בפיגוע בו נרצחה בת שבע ניגרי ז"ל. הוסגר הנשק שככל הנראה שימש לביצוע הפיגוע

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 22/08/23 07:19 ה באלול התשפג

בפעילות לילית: צה"ל עצר את שני המחבלים מהפיגוע סמוך לחברון
הנשק איתו בוצע הפיגוע, צילום: דוברות המשטרה

נתפסו שני המחבלים הפלשתיניים מהפיגוע בדרום הר חברון בו נרצחה אתמול (ב') תושבת היישוב בית חג"י בת שבע ניגרי ז"ל, כך הותר לפרסום. בפעילות לילית של כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב, עצרו הלוחמים את שני הפלשתינים, קרובי משפחה שלאחר תחקור ראשוני קשרו את עצמם למעשים וגם הסגירו לידי הכוחות של נשק ה-M16 איתו ביצעו את הפיגוע. שני המחבלים הועברו להמשך חקירה בשב"כ.

הלווייתה  של בת שבע הי"ד |

הלווייתה של בת שבע הי"ד | , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

לאחר חקירה ראשונית - השניים קשרו עצמם לביצוע פיגוע

בהודעה שמפרסמים הבוקר כותבים בגופי הביטחון: "הותר לפרסום כי בעקבות פעילות משותפת מודיעינית ומבצעית, בהובלת שב"כ, צה"ל ומג"ב, הלילה נעצרו על ידי לוחמי הימ"מ שני פלשתינים, קרובי משפחה, תושבי חברון, בחשד לביצוע פיגוע הירי שבוצע אתמול בשעות הבוקר סמוך לחברון בו נרצחה בת שבע ניגרי ז"ל ונפצע אזרח ישראלי נוסף. בחקירתם הראשונית השניים קשרו עצמם לביצוע פיגוע. לאחר מעצרם הוסגר הנשק שככל הנראה שימש לביצוע הפיגוע".

בת שבע נגרי הי"ד, נרצחה בפיגוע ירי |

בת שבע נגרי הי"ד, נרצחה בפיגוע ירי | , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

נתניהו: "מתקפת טרור שמוכוונת על ידי איראן"

אתמול התייחס ראש הממשלה למאמצים לתפוס את המחבלים ואמר: "אנחנו נמצאים בעיצומה של מתקפת טרור שמוכוונת על ידי איראן וגרורותיה. צריך להבין שחלק ניכר מגל הטרור הזה בה כתוצאה מהכוונה קיצונית". ראש הממשלה המשיך ואמר: "אני רוצה לתת גיבוי מלא לכל המפקדים ולחיילים שעושים ימים כלילות כדי להגן על המתיישבים. כולנו חייבים לגבות אותם".