"זה קרה באחת החקירות": אלישע ירד חושף - זה מה שעניין את החוקרים

לאחר שנעצר ונחקר במשטרה בעקבות מעורבותו באירוע בבורקה בו מת פלשתיני, שוחרר אלישע ירד לביתו. עתה הוא חושף את הצד שלו וטוען: "לשיטתם של חוקרי הימ"ר אם אתה יהודי עליך להישחט בשקט"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 15/08/23 19:43 כח באב התשפג

"זה קרה באחת החקירות": אלישע ירד חושף - זה מה שעניין את החוקרים
אלישע ירד, חושף מה היה בחקירות, צילום: איתמר כרמון

לאחר שבית המשפט שחרר אותו מהמעצר בו שהה מאז התקרית סמוך לכפר בורקה, חושף היום (ג') אלישע ירד את גרסתו למה שהיה בחדרי החקירות. ירד מותח ביקורת חריפה על חוקרי הימ"ר וטוען כי השאלות שנשאל בחקירה מסכמות את "הטירוף שאחז במערכת" לדבריו.

בציוץ שהעלה לטוויטר הוא כותב: "עוד אסכם בעז"ה את הסאגה ההזויה שעברה עלינו בשבועיים האחרונים, אבל נדמה לי שאחד מחוקרי הימ"ר שניסו לחלץ ממני הודאה מומצאת בכל מחיר סיכם במדויק באחת משאלותיו המופרכות את הטירוף שאחז במערכת".

"למה לקחתם איתכם למקום אקדח?"

"זה קרה באחת החקירות" מתאר ירד, "אחרי שסיפרתי שהיינו כפסע מלהירצח באירוע ומדובר בהגנה עצמית מובהקת, הטיח בי החוקר: 'אם ידעתם שהאירוע הולך להסלים ולהיות מסוכן עד כדי כך והבנתם לדבריך שהם באו לתקוף ואולי אף חמור מכך, למה לקחתם איתכם למקום אקדח?!'. כן, ממש ככה" כותב ירד.

אלישע ירד, אחד העצורים

אלישע ירד, חושף את גרסתו. צילום: Chaim Goldberg/Flash90

ירד מוסיף את מסקנתו מהחקירה: "לשיטתם של חוקרי הימ"ר אם אתה יהודי עליך להישחט בשקט ולקבל עליך את הדין. העזת ברוב חוצפתך להגן על עצמך? תושלך חיש מהר למרתפי החקירות, כלל יחידות ימ"ר ש"י יעמדו מלכת ויעסקו רק בך ותואשם ברצח בנסיבות מחמירות".