נשיא המדינה ביקר בשייטת 13: צפו בתמונות

יצחק הרצוג ביקר היום ביחידת הקומנדו הימי של חיל הים. הנשיא דיבר בפני הלוחמים והמפקדים, וביקש "להשאיר את צה"ל מאוחד ולהמשיך לאפשר להם לעסוק בביטחונה של מדינת ישראל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/08/23 16:06 כב באב התשפג

נשיא המדינה ביקר בשייטת 13: צפו בתמונות
הנשיא עם מפקד היחידה | , צילום: קובי גדעון, לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג, ביקר היום (ד') ביחידת שייטת 13 בבסיס עתלית. בפתח הביקור, קיבל הנשיא סקירה מפי מפקד השייטת, אלוף-משנה א', אשר הציג לו את עשייתה המבצעית של היחידה, בדגש על פעולותיה האחרונות, והאתגרים העתידיים העומדים בפניה בזירות השונות. בהמשך, הוצגו בפני הנשיא הכלים והיכולות הטכנולוגיות של היחידה.

"להשאיר את צה"ל מאוחד"

במסגרת ביקורו, נפגש הרצוג וערך שיח פתוח עם לוחמי ומפקדי היחידה ואמר בפני הנוכחים: "התרשמתי מיחידת עילית עוצמתית, ייחודית ולא פחות מכך- מלוכדת. לשמוע על עשיית השייטת החשאית, פורצת כל גבול, על לוחמיה, מפקדיה ואנשי המילואים שלה מעוררת התרגשות ותחושת בטחון ועוצמה".

הרצוג התייחס בדבריו למשבר הפנימי בעם ישראל: "בימים בהם החברה הישראלית מתמודדת עם אתגרים רבים, לראות את הברק בעיניים, בשורות צפופות של הלוחמים האמיצים שפגשתי היום מחייבת להשאיר את צה"ל מאוחד ולהמשיך לאפשר להם לעסוק בביטחונה של מדינת ישראל".

ביקור בבסיס עתלית |

ביקור בבסיס עתלית | צילום: קובי גדעון, לע"מ

מפקד חיל הים, אלוף דוד סער סלמה, שליווה את הביקור, אמר כי מדובר בביקור חשוב ומשמעותי. "הביקור איפשר את הצגת העשייה של זרוע הים ושייטת 13 שמרביתה נותרת בצללים. אני מודה לנשיא המדינה על המפגש הבין-אישי שהתקיים כאן אצלנו בבסיס עתלית יחד עם הלוחמים שהביעו באופן ישיר את תחושותיהם על השירות המשמעותי והייחודי בשייטת".

הנשיא הרצוג ומפקד חיל הים |

הנשיא הרצוג ומפקד חיל הים אלוף דוד סער סלמה | צילום: קובי גדעון, לע"מ

צילום: קובי גדעון, לע"מ