גלנט סייר בהר דב: "אני מזהיר את חיזבאללה - אל תעשו טעות"

ברקע המתיחות מול חיזבאללה בצפון, שר הביטחון הגיע להר דב וסייר בגבול הצפוני. גלנט נפגש עם הקצונה הבכירה של הפיקוד והעביר מסר לנסראללה: "אם חלילה תתפתח פה הסלמה או עימות, אנחנו נחזיר את לבנון לעידן האבן"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 08/08/23 15:37 כא באב התשפג

גלנט סייר בהר דב: "אני מזהיר את חיזבאללה - אל תעשו טעות"
גלנט בגבול הצפון , צילום: שחר יורמן

שר הביטחון יואב גלנט סייר היום (ג') לאורך גבול הצפון, בעוצבת "הגליל" (אוגדה 91), יחד עם מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין, מפקד אוגדה 91 תת-אלוף שי קלפר והקצונה הבכירה של הפיקוד. במהלך הסיור, קיים גלנט תצפית והערכת מצב במרחב הר דב, מרחב בו חלו לאחרונה מספר אירועים חריגים ובראשם תקרית אוהל של חיזבאללה. גלנט קיבל סקירה על התקדמות בניית המכשול שמתבצעת בימים אלה.

גלנט אמר במהלך הסיור כי "הגעתי הבוקר לגבול הצפון, על מנת לעקוב מקרוב אחרי ההתרחשויות שקורות כאן בעת האחרונה. נפגשתי כאן עם מפקדי צה"ל והלוחמים - יש לנו מפקדים מצוינים ולוחמים נחושים". עוד הוסיף: "אנחנו נדע להגן על אזרחי ישראל ועל מדינת ישראל בכל דרך. האויב צריך להבין שכאשר מדובר על ביטחון ישראל - כולנו מאוחדים".

האיום של גלנט: "אל תעשו טעויות"

גלנט פנה לנסראללה עצמו ואמר: "אני מזהיר את חיזבאללה, את נסראללה - לא לעשות טעות. עשיתם טעויות בעבר, שילמתם מחירים מאוד כבדים. אם חלילה תתפתח פה הסלמה או עימות, אנחנו נחזיר את לבנון לעידן האבן. לא נהסס להפעיל את כל העוצמה שלנו, ולשחוק כל מטר של חיזבאללה ושל לבנון אם נידרש לזה". הוא סיכם: "אל תעשו טעויות, אנחנו לא רוצים במלחמה, אבל אנחנו מוכנים להגן על האזרחים שלנו, על החיילים שלנו ועל הריבונות שלנו".