צה"ל הודיע: בית המחבל שרצח את האחים יניב הי"ד ייהרס

היום נמסרה הודעה על כוונה להחרים ולהרוס את הבית בו התגורר המחבל, ח'אלד ח'רושה שביצע פיגוע ירי בכפר חווארה, בו נרצחו האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הי"ד

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 02/08/23 21:28 טו באב התשפג

צה"ל הודיע: בית המחבל שרצח את האחים יניב הי"ד ייהרס
יגל והלל יניב הי"ד, צילום: צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בית המחבל ייהרס: חמישה חודשים לאחר הפיגוע הרצחני, דובר צה"ל מפרסם כי היום (ד') נמסרה הודעה על כוונה להחרים ולהרוס את הבית בו התגורר המחבל ח'אלד ח'רושה. המחבל, יחד עם מחבלים נוספים, ביצע בפברואר האחרון פיגוע ירי בכפר חווארה, בו נרצחו האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הי"ד.

כזכור, בפיגוע הרצחני מחבל הגיע ברכב לצומת עינבוס שבמרחב חטיבת שומרון וירה לעבר רכב ישראלי שחלף במקום. כתוצאה מהירי נרצחו שני אזרחים ישראלים, הלל-מנחם ויגל-יעקב יניב הי"ד מהיישוב הר ברכה שבשומרון. האחים למדו במסלול "ההסדר", הלל מנחם בישיבת ההסדר בקריית שמונה ויגל יעקב בישיבת גבעת אולגה. הוריהם של הנרצחים בפיגוע הסכימו לתרום את איבריהם על מנת להציל חיים.

חווארה

חווארה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

מצמרר: ההורים של הנרצח בפיגוע קיבלו את תעודת החובש בשמו

נזכיר כי לפני כחודשיים, ניידת אמבולנס נוספת הוקדשה לעילוי נשמתם של האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הי"ד, שנרצחו בפיגוע ירי בחווארה בחודש פברואר האחרון. יגל יעקב היה צפוי לסיים קורס חובשי רפואת חירום בתחנת מגן דוד אדום בחדרה, אך את תעודת החובש הוא לא זכה לקבל. אמש, העניק מנכ"ל מד"א את תעודת החובש להוריהם - שלום ואסתר יניב. ניידת האמבולנס החדשה שהוקדשה לזכרם של האחים תפעל במועצה האזורית שומרון.

צילום: אלירן אביטל

אסתר ושלום יניב אמרו בהתרגשות: "יגל לצערנו הרב לא זכה להיות חובש מן המניין. תודה רבה לכם. מכל הלב. 13 ימים לפני הרצח שלח הלל הודעה: 'עקצתי את מד"א, תרמתי דם פעמיים בחודשיים כשמותר פעם אחת בשלושה חודשים.׳ איך עשית את זה שאלו אותו, ולמה שתעשה את זה? והוא אמר כי ׳יש תרומה אז למה לא.׳ מאוד משמעותי לנו להיות בערב הזה, בכל פעם שאני פותחת את הטלפון של יגל אני רואה את האפליקציה של מד"א, והוא זכה לצאת לקריאות גם בקורס. גם להלל וגם ליגל היו עולם ערכים עשיר, מיד היו מתגייסים לעזור, זה היה עולם הערכים שלהם".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il