נעצרו 3 חשודים - פרטים נוספים על הפיגוע בגילה

לאחר ששב"כ פרסם הבוקר כי נעצרו החשודים שלושת בפיגוע בגילה, המשטרה חושפת פרטים נוספים על הצעירים שפצעו קשה צעיר יהודי בירושלים | ניצב תורג'מן: "לא חסכנו מאמצים בכדי להבין את נסיבות המקרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/23 21:33 ד באב התשפג

נעצרו 3 חשודים - פרטים נוספים על הפיגוע בגילה
זירת הפיגוע בגילה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ביום חמישי האחרון, אור סייר (25)  נפגע קשה באירוע דקירה בשכונת גילה שבירושלים, הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים. חובש בכיר במד"א, אלעד רוזמרין, סיפר: "הפצוע שכב בסמוך לכניסה לבניין כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת ומדממות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

הבוקר (שבת) שב"כ פרסם כי מדובר בפיגוע לאומני, וכי נעצרו שלושת החשודים. מחקירת החשודים ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בשת"פ שב"כ, עולה כי החשודים הגיעו למקום ביום הפיגוע רגלית יחדיו מכיוון בית ג'אלא כשהם מצוידים בשלושה סכיני קצבים גדולים, זאת במטרה לרצוח יהודי ולהיות "שאהידים". לאחר הפיגוע נמלטו מהמקום. 

תמונת המחבל שנעצר

תמונת המחבל שנעצר צילום: דוברות משטרה

מפקד מחוז ירושלים: "הבוקר הסתיים המצוד, סגרנו מעגל"

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן התייחס הבוקר למעצר החשודים ואמר: "מאז הפיגוע לא חסכנו מאמצים ומשאבים בכדי להבין את נסיבות המקרה, להתחקות אחר זהות החשודים, לאתר וללכוד אותם".

לדבריו, "הבוקר הסתיים המצוד אחר המחבלים, סגרנו מעגל ואני רוצה להודות לכל הכוחות שהשתתפו במצוד אחר המחבלים ופעלו בשיתוף פעולה יחד, מהמשטרה, מצה"ל ומהשב"כ. אני בטוח כי חוקרי ימ"ר ירושלים ושב"כ יעשו כעת את כל פעולות החקירה הנדרשות בכדי למצות את הדין עם המחבלים".

הסכין מהפיגוע

הסכין מהפיגוע צילום: דוברות משטרה

עוד אמר תורג'מן, "אני רוצה לחזק את בני משפחתו של אור שנפצע בפיגוע באורח קשה ולאחל לו החלמת מהירה". החקירה נמשכת על ידי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ושב"כ, הערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבימ"ש השלום בירושלים.