בעקבות רצף הפיגועים: זו ההחלטה שקיבל אלוף פיקוד המרכז

אלוף יהודה פוקס קיים הבוקר הערכת מצב בזירות הפיגועים האחרונים, ואמר כי ביטחון האזרחים הוא המשימה החשובה ביותר של צה"ל: "הנחתי על הקמת צוות מבצעי משולב בהובלת יחידות מיוחדות שיפעל לסיכול הטרור בגלוי ובסמוי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/06/23 21:25 יח בסיון התשפג

בעקבות רצף הפיגועים: זו ההחלטה שקיבל אלוף פיקוד המרכז
אלוף הפיקוד פוקס ומפקד החטיבה סיסו | , צילום: דובר צה"ל

בעקבות רצף פיגועי הירי ובעקבות המצב הביטחוני המתוח, קיים היום (ד') מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, הערכת מצב בחטיבה המרחבית שומרון, במהלכה סייר עם מפקד החטיבה, אל"מ שמעון סיסו ומפקדים נוספים בזירות הפיגועים האחרונים. 

מפקד הפיקוד הנחה על הקמת צוות מבצעי משולב בהובלת יחידות מיוחדות ובהכוונה מודיעינית של שירות הביטחון הכללי לשיפור יכולת הסיכול וסגירת מעגל מהירה. צעד זה יבוצע לצד עשרות המעצרים שמתבצעים בכל לילה ותגבור הכוחות שנמצא בחטיבה מזה מספר חודשים להגנת התושבים וסיכול טרור.

מפקד חטיבת שומרון, שמעון סיסו |

מפקד חטיבת שומרון, שמעון סיסו | צילום: דובר צה"ל

12 פגיעות ברכב

פיגוע הירי האחרון אירע אמש בחווארה, בירידות מתפוח לכיוון צפון. 12 פגיעות זוהו ברכבו של תושב השומרון, שהמשיך בנסיעה והגיע למוקד רפואי בשומרון עם שריטה קלה בכתפו. 

12 פגיעות ברכב |

12 פגיעות ברכב | צילום: מועצה אזורית שומרון

ערב קודם, שני חיילי צה"ל נפצעו בפיגוע דריסה כ-100 מטרים דרומית לכיכר עינבוס בצפון השומרון. החיילים פונו לבית החולים באמבולנס צבאי ולאחר מרדף, נתפס המחבל בכניסה לשכם כשברשותו סכין וכשהשמשה הקדמית מנופצת.