המחבלים עוצרים ליד הרכב ויורים: תיעוד הפיגוע הקשה | נקבע מועד הלוויה

בתיעוד חדש של הפיגוע הקשה בו נרצח מאיר תמרי ז"ל, נראה רכב המחבלים נעצר לצד רכבו של מאיר, יורה ונעלם | כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבלים | הלוויתו של מאיר תמרי ז"ל - מחר בשעות הצהריים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 20:39 י בסיון התשפג | עודכן בתאריך 30/05/23 20:53

המחבלים עוצרים ליד הרכב ויורים: תיעוד הפיגוע הקשה | נקבע מועד הלוויה
תיעוד הפיגוע סמוך ליישוב חרמש, צילום: אגף בטחון מועצה אזורית שומרון

תיעוד הפיגוע: בפיגוע הקשה הבוקר, נרצח מאיר תמרי ז"ל, תושב היישוב חרמש ואב לשניים. הפיגוע הקשה התרחש כאשר רכב ובו שני מחבלים הגיח לעבר רכבו של מאיר, מחבל אחד ירה שבעה כדורים והמחבלים נמלטו. כתוצאה מהירי, נפצע תמרי פצעים אנושים ובהמשך נאלצו הרופאים בבית החולים לקבוע את מותו. בתיעוד חדש נראים הרגעים הקשים בזמן הפיגוע.

צפו בתיעוד החדש של הפיגוע:

תיעוד הפיגוע הקשה סמוך ליישוב חרמש צילום: גף בטחון מועצה אזורית שומרון

בתיעוד החדש, נראה רכב לבן ובו שני המחבלים עוקף את הרכב הכחול בו שהה מאיר תמרי ז"ל, נעצר לידו ובורח לאחר שהמחבל יורה. כוחות הביטחון ממשיכים בשעות האחרונות במצוג אחר המחבלים כאשר ההנחה היא כי הם נמלטו לאזור ג'נין. 

ההלוויה תתקיים מחר בשעה 13:00

הלוויה של נרצח פיגוע הירי סמוך לחרמש - מאיר תמרי הי"ד, תתקיים מחר (ד') בבית העלמין שקד בצפון השומרון, בשעה 13:00.

הנרצח, מאיר תמרי הי"ד

הנרצח, מאיר תמרי הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

הקשר המשפחתי לאסתר הורגן ז"ל

מאיר תמרי, תושב חרמש, אב לשני ילדים קטנים, בני שנה ושלוש היה אמור לחגוג מחר את יום הולדתו ה-32. הטרור היכה במשפחתו של תמרי לפני כשנתיים לאחר שקרובת משפחתו אסתר הורגן ז"ל נרצחה גם היא בפיגוע. אימה של טל, אשתו של מאיר ז"ל, נשואה לבנימין, לו הייתה נשואה הורגן ז"ל. מאיר התחתן עם טל בת היישוב חרמש, והגיע ליישוב חרמש לפני ארבע שנים, שם הם מגדלים את ילדיהם. בימים האחרונים הם סיימו לבנות את ביתם, בית שמאיר בנה במו ידיו. 

זירת הפיגוע בחרמש

זירת הפיגוע בחרמש צילום: דוברות מבצעי מד"א