למרות שבוטלה ההופעה - חנן בן ארי עם הודעה משמחת במיוחד

על אף רצונו העז של הזמר המצליח לקיים את ההופעה בשדרות כמתוכנן, בעירייה הודיעו: "מפקד פיקוד הדרום הנחה אותנו שלא לקיימה" | בעקבות כך בן ארי פרסם כי יערוך הערב הופעה בלייב, ועל מועד חדש להופעה בעיר הדרומית: "דחו לנו את השמחה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/04/23 13:04 יח בניסן התשפג | עודכן בתאריך 09/04/23 13:55

למרות שבוטלה ההופעה - חנן בן ארי עם הודעה משמחת במיוחד
חנן בן ארי בהופעה | , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לזמר הסרוג חנן בן ארי לא הייתה כל התלבטות הבוקר (א'). למרות המציאות הביטחונית המתוחה, בעיקר ליד הגבולות בצפון ובדרום - הודיע בן ארי כי הופעתו שתוכננה להתקיים הערב באצטדיון טוטו שדרות ובהשתתפות 5,000 צופים - תתקיים כמתוכנן. אלא שבעקבות הוראה של אלוף פיקוד הדרום, אליעזר טולדנו - ההופעה בוטלה.

"לנקוט במשנה זהירות"

בהודעת העירייה לתושבים נכתב: "בימים האחרונים שגרתנו הופרה על ידי ארגוני הטרור, בית נפגע ותושבים נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי. אנו נמצאים בימים מתוחים מבחינה ביטחונית ולכן, עם כל הרצון הגדול שלנו לחגוג את פסח עם האמן המצוין חנן בן ארי במופע באצטדיון העירוני, הנחה אותנו מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו, שלא לקיים את המופע על מנת לנקוט במשנה זהירות".

בעירייה אמרו לתושבים כי ייבדקו מול חנן בן ארי אפשרות להגיע במועד אחר וכי כלל רוכשי הכרטיסים יפוצו לאחר חג הפסח. "אנו מזמינים אתכם לפסטיבל 'מפה ומצה' בבית המייסדים היום ומחר, לפסטיבל 'פסח אדמה' במרכז שדרות אדמה עד יום שלישי ולמשחקיית שדרות הממוגנת שמחכה לכם ולילדיכם. בתקווה לימים שקטים ומהנים והמשך חג שמח", נכתב בסיום ההודעה.

לאחר הביטול, כתב בן ארי: "תושבי שדרות אחים ואחיות שלי, דחו לנו את השמחה למועד חדש ב-14 במאי. כל מי שרכש כרטיסים יוכל לבוא למועד החדש". בנוסף הוא הודיע: "בגלל שאני לא מוכן לוותר, בואו ניפגש היום בלייב בפייסבוק שלי ואופיע למענכם ולמעני בשעה שמונה בערב".

חנן בן ארי: "לא ניתן לאף אחד לעצור אותנו ולהכניע אותנו"

בן ארי כתב מוקדם יותר הבוקר לעוקבים באינסטגרם: "תושבי שדרות אחים ואחיות שלי וכל תושבי עזה והדרום אני רוצה קודם לומר לכם חג שמח בתוך כל המצב הלא פשוט שלנו, ולומר לכם שההופעה מתקיימת כמתוכנן בשדרות. אני מחכה לכם שם עם הלהקה, בעזרת ה' נעשה את זה ביחד ונתחבק ונתנחם ביחד ולא ניתן לאף אחד לעצור אותנו ולהכניע אותנו. אוהב אתכם ומחכה לכם".