ההחלטה המרגשת של חנן בן ארי: "לא ניתן לאף אחד לעצור אותנו"

הזמר האהוב חנן הן ארי קבע הופעה בעיר שדרות עוד לפני ההסלמה בדרום, הבוקר הוא הודיע כי למרות הרקטות שנורו בחג הוא לא מבטל את ההופעה: "נעשה את זה ביחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/23 12:18 יח בניסן התשפג

ההחלטה המרגשת של חנן בן ארי: "לא ניתן לאף אחד לעצור אותנו"
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

המצב הביטחוני המתוח בדרום ובצפון גרם ללא מעט ישראלים לחשוב מחדש על התוכניות שלהם לחול המועד, אבל לזמר הסרוג חנן בן ארי אפילו לא הייתה התלבטות. הבוקר (א') הוא הודיע כי ההופעה שלו בדרום תתקיים כמתוכנן.

חנן בן ארי: "נעשה את זה ביחד"

בן ארי אמר לעוקבים באינסטגרם: "תושבי שדרות אחים ואחיות שלי וכל תושבי עזה והדרום אני רוצה קודם לומר לכם חג שמח בתוך כל המצב הלא פשוט שלנו, ולומר לכם שההופעה מתקיימת כמתוכנן בשדרות. אני מחכה לכם שם עם הלהקה, בעזרת ה' נעשה את זה ביחד ונתחבק ונתנחם ביחד ולא ניתן לאף אחד לעצור אותנו והלכניע אותנו. אוהב אתכם ומחכה לכם". בסופו של דבר הכריע הצבא כי ההופעה צריכה להתבטל. 

חנן בן ארי

חנן בן ארי  בהופעה צילום: eclipse media

חנן בן ארי פתח הופעה לחיילים, חיילות ובנות שירות ב-50 שקלים

בפוסט שפרסם לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלו, המונה למעלה מ-100 אלף עוקבים, בן ארי פרסם בשורה מרגשת וביקש, "תייגו דחוף חיילים, חיילות, ושירות לאומי". הופעת יום העצמאות של הזמר, בחסות חברת התעופה אותה הוא מייצג, תיערך בהאנגר 11 בתל אביב. קופות הכרטיסים כבר נפתחו, והזכאים להנחה כבר יכולים לרכוש כרטיסים מוזלים בהצגת תעודה המאשרת את תפקידם.