הותר לפרסום: שתי תושבות אפרת נרצחו בפיגוע, האם פונתה במצב אנוש

שתי הנרצחות בפיגוע הקשה הן תושבות היישוב אפרת, האם ששהתה איתן ברכב פונתה במצב אנוש. אב המשפחה נסע ברכב לפניהן והיה עד למאמצי הכוחות הרפואה. הרמטכ״ל הנחה על חיזוק מאמץ ההגנה במרחב פיקוד מרכז לצד תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע. ראש מועצת אפרת: "נלווה את בני המשפחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/23 13:17 טז בניסן התשפג

הותר לפרסום: שתי תושבות אפרת נרצחו בפיגוע, האם פונתה במצב אנוש
פיגוע בבקעה, ארכיון, צילום: Flash90

פיגוע קשה בבקעה: בפיגוע ירי שהתרחש היום (ו') בשעות הבוקר המאוחרות, נרצחו שתי צעירות בשנות ה-20 לחייהן, אימן של השתיים נפצעה אף היא במצב אנוש ופונתה במסוק לבית חולים. עתה הותר לפרסום כי המשפחה שנפגעה, מתגוררת ביישוב אפרת.

הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, כינס הערכת מצב ודיוני הערכות להמשך, במסגרתם עודכן על הפיגוע הקשה בחמרה. הרמטכ"ל הנחה על חיזוק מאמץ ההגנה במרחב פיקוד מרכז לצד תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע. בנוסף, הורה הרמטכ"ל על גיוס מילואים בדגש על מערך ההגנה האווירית והמערכים ההתקפיים של חיל האוויר.

כוחות צה"ל בבקעה, ארכיון

כוחות צה"ל בבקעה, ארכיון צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

אב המשפחה שנסע ברכב אחר מלפנים

עודד רביבי ראש מועצה מקומית אפרת כתב: "בצער גדול קיבלנו את העדכון על פיגוע מזעזע בו ירו מחבלים על רכב ובו אם ושתי בנותיה, תושבות אפרת. שתי הבנות נרצחו והאם במצב אנוש. אב המשפחה שנסע ברכב אחר מלפנים הסתובב והיה עד למאמצי הטיפול ברעייתו ובנותיו".

זירת הפיגוע הקשה צילום: דוברות מד"א

"מחלקת הרווחה והחינוך מלוות את בני המשפחה"

ראש המועצה הנחה את כל הגורמים הנוגעים לדבר, לתת את כל התמיכה האפשרית למשפחה: "המועצה, מחלקת הרווחה והחינוך מלוות את בני המשפחה, נמצאות בקשר עם אנשי הרווחה בבקעת הירדן שנמצאות ליד אב המשפחה וילדיו. צוותי רווחה ממועצת אפרת בדרכם לבית החולים ולבקעה. ראש המועצה עומד עם כלל הגורמים בקשר" אמרת ראש המועצה.

עודד רביבי. חינוך ביתי

עודד רביבי. צוותי רווחה ממועצת אפרת בדרכם לבית החולים  צילום: Yonatan Sindel/FLASH90