"יש אנשים בקבינט שמפחדים להיכנס לעימות"

לאחר יום קשה שכלל ירי מאסיבי לעוטף עזה ופיגוע קשה בבקעה, במערכת הפוליטית מגיבים לאירועים. מתן כהנא: "האויב לא מבחין בין ממשלות", חבר הכנסת צביקה פוגל ביקר את הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/23 12:45 טז בניסן התשפג

"יש אנשים בקבינט שמפחדים להיכנס לעימות"
צביקה פוגל, ביקורת על הקבינט, צילום: David Cohen/Flash90

אירוע רודף אירוע: מדינת ישראל חווה יממה קשה מאוד שהתחילה עם לילה של שיגורי רקטות מעזה לעבר יישובי עוטף עזה ופיגוע קשה בצומת חמרה שבבקעה, בו נרצחו שתי ישראליות. במערכת הפוליטית מגיבים לאירועים הקשים.

"בשנה שעברה אלה שעכשיו בקואליציה חשבו אחרת אחרי כל פיגוע"

בראיון לגלי צה"ל, הגיב חבר הכנסת מתן כהנא מהמחנה הממלכתי לפיגוע הקשה בבקעה ואמר: "מחזק את ידי כוחות הביטחון שיעשו כל מה שנדרש כדי לתפוס ובשאיפה להרוג את הרוצחים. האויב לא מבחין בין ממשלות והמוטיבציה להרוג בנו היא קבועה, בשנה שעברה אלה שעכשיו בקואליציה חשבו אחרת אחרי כל פיגוע, אבל זו האמת".


 

מתן כהנא|

מתן כהנא | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"אנשים בקבינט שמפחדים להיכנס לעימות"

חבר מפלגתו של השר בן גביר, צביקה פוגל הגיב בתקיפות לאירוע הירי מעזה ואף תקף את הממשלה, פוגל אמר ל"כאן חדשות" על האפשרות למניעת ההתחממות אם ישראל הייתה פועלת אחרת בהר הבית: "יכול מאוד להיות שכן, אבל אם היו מגבילים את מספר האנשים בהר, או סוגרים את הכניסה, אז כל העולם המוסלמי והנוצרי היו קופצים ואומרים שאנחנו לא מאפשרים חופש דת, ידענו שיהיה ירי מלבנון ועזה". על החלטות הממשלה אמר פוגל: "חמאס פועל כבר הרבה זמן בחוסר פחד. אנחנו גיבורים לתקוף בשטח פתוח כי יש אנשים בקבינט שמפחדים להיכנס לעימות. צריך אישיות אמיצה כדי ליזום מלחמה, ואין לנו".