אלון דוידי תוקף: "מי ששולט בחיים שלנו הם החמאס והג'יהאד האסלאמי"

ברקע הירי המתמשך על עוטף עזה והפגיעה הישירה בבית בשדרות, אומר ראש העיר כי "אין מחבלים הרוגים בצד השני, הגיע הזמן שהממשלה יאמצו את המדיניות של לחסל אותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/23 10:12 טז בניסן התשפג

אלון דוידי תוקף: "מי ששולט בחיים שלנו הם החמאס והג'יהאד האסלאמי"
אלון דוידי, רוצה שקט, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

רוצה שקט: אחר עוד לילה ובוקר קשים שעברו על תושבי עירו, שדרות, הגיע ראש העיר לבית שנפגע מרקטה. דוידי הבהיר כי התגובה של צה"ל עד כה לא מספקת וכי הוא רוצה לראות "מחבלים הרוגים" על מנת להחזיר את ההרתעה והביטחון.

דוידי במסר ברור לממשלה: "אין מחבלים נרוגים"

"אין מחבלים הרוגים בצד השני" אמר דוידי בסיור בבית שנפגע, "המדיניות הזו של לתת חסינות למחבלים שממררים את חיינו נמשכת. אני מבין את מורכבות המצב, אבל הרקטה הזו היא לא הראשונה. המציאות היא שמי ששולט בחיים שלנו הם החמאס והג'יהאד האסלאמי. הגיע הזמן שהממשלה יאמצו את המדיניות של לחסל אותם".

כיפת ברזל, בית נפגע בשדרות

כיפת ברזל, בית נפגע בשדרות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"חג הפסח שלנו הופר על ידי המחבלים"

עוד הוא הוסיף: "אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הצבא ועומדים מאחוריהם בתגובות לירי המאסיבי של החמאס לעברנו ולעבר יישובי הצפון. חג הפסח שלנו הופר על ידי המחבלים הרצחניים שמנסים בכל דרך לפגוע בנו". "ממשלת ישראל" הסביר דוידי, "צריכה לעשות כל מה שצריך כדי להחזיר את השקט לכלל היישובים וכן את ההרתעה שלצערנו התפוגגה" אמר.

גם הבוקר, נמשך הירי לעבר יישובי עוטף עזה. במטח רקטות שנורה בשעות הבוקר המוקדמות לעבר העוטף, נפגע בנין דירות בשדרות. הפגיעה גרמה נזק רב למבנה אך לא נפגעו תושבים. אם ובתה שהו במבנה אך לא נפגעו. במקום טופלו מספר נפגעי חרדה וכוחות הביטחון נוכחים בזירה.