ממצא חדש מפיגוע הירי בירושלים: "מלמד על השתלשלות הפיגוע"

המשטרה פרסמה כי בתום בדיקת האקדח של השוטר מהפיגוע בעיר העתיקה, נמצאו עליו שרידי D.N.A של המחבל. "מדובר בממצא נוסף, פורנזי וחד משמעי, שמלמד על השתלשלות הפיגוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/23 18:53 יא בניסן התשפג

ממצא חדש מפיגוע הירי בירושלים: "מלמד על השתלשלות הפיגוע"
משטרה בעיר העתיקה. אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

בתום בדיקה של המכון לרפואה משפטית: D.N.A של המחבל שביצע את פיגוע הירי בשער השלשלת בליל שבת- נמצא היום (א') על האקדח המשטרתי, שאותו המחבל חטף מהשוטר ושעמו הוא ביצע את הירי לעבר השוטרות. נזכיר כי ברשתות החברתיות וגם בחלק מכלי התקשורת, היו מי שהעלו שאלות ביחס למקרה- שלא תועד במצלמות, והטילו ספק בכך שמדובר היה בפיגוע ירי.

כאמור, היום בצהריים עודכנה המשטרה על ידי המכון לרפואה משפטית, כי בתום בדיקת האקדח של השוטר, נמצאו עליו שרידי D.N.A של המחבל, בין היתר, בפס הדריכה של האקדח ועל גבי ידית האחיזה. ממצא זה מתווסף לעדויות השוטרים מיד לאחר הפיגוע, ולראיות נוספות, שמעידות, לדברי המשטרה, "שמדובר באופן חד משמעי בחטיפת נשק ובפיגוע ירי, בדיוק כפי שדיווחנו עוד בליל הפיגוע".

 "צריכים לבקש היום סליחה מהשוטרים"

מטעם המשטרה נמסר כי "לצערנו גם כעת יהיה מי שימשיך להתכחש ולהכחיש את העובדה שמדובר בפיגוע. רבים שפרסמו כזבים ביחס לאירוע, צריכים לבקש היום סליחה מהשוטרים שפעלו בגבורה ובחירוף נפש והצילו את חייהם בכך שנטרלו את המחבל", לדברי המשטרה, "מדובר בממצא נוסף, פורנזי וחד משמעי, שמלמד על השתלשלות הפיגוע, בדיוק כפי שדווחה על ידי כל השוטרים שהיו בזירת האירוע".