השר גלנט ביקר את לוחמי הימ"מ: "אומץ לב בלתי רגיל"

לאחר פעילות הימ"מ אמש בג'נין וחיסולו של המחבל שרצח את האחים יניב הי"ד, ביקר שר הביטחון את שני הלוחמים שנפצעו ועדכן: "שמחתי לראות שהלוחמים שנפצעו במצב טוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/23 21:54 טו באדר התשפג

השר גלנט ביקר את לוחמי הימ"מ: "אומץ לב בלתי רגיל"
גלנט, ביקר את פצועי הימ"מ, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

חיסול המחבל שרצח את האחים יניב הי"ד: שר הביטחון גלנט ערך הערב (ד') ביקור בבית החולים, שם פגש את לוחמי הימ"מ שנפצעו בפעילות בג'נין. השר גלנט אמר בביקור כי "נבוא בחשבון עם כל מי שיפגע באזרחי ישראל, זו רוח הדברים שאני מעביר לכוחות". השר התקבל בביקורו על ידי סגן מנהל בית החולים ד"ר אבי ויסמן וסגן מפקד הימ"מ.

"נראה כי בקרוב יוכלו לחזור לפעילות ביחידה"

השר גלנט שוחח עם הלוחמים ומשפחותיהם, ושיבח אותם על פעילותם הנחושה לחיסול המחבל שרצח את האחים יגל והלל יניב ז"ל. שר הביטחון גלנט אמר בסיום הביקור: "שמחתי לראות שהלוחמים שנפצעו במצב טוב, ונראה כי בקרוב יוכלו לחזור לפעילות ביחידה. בתחילת השבוע הייתי בביקור בימ"מ ולמדתי את הפעילות מקרוב. אני רוצה להגיד לציבור בישראל: מה שלוחמי הימ"מ עושים יום יום, הם דברים של אומץ לב בלתי רגיל, נועזות והקרבת חיים למען עם ישראל".

גלנט בביקור לוחמי הימ"מ

גלנט בביקור לוחמי הימ"מ צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

עוד אמר גלנט: "הלוחמים יצאו כדי ללכוד את המחבל שרצח את האחים יגל והלל יניב ז"ל, ועשו זאת בהצלחה גדולה. יש כאן מסר מאוד ברור: אנחנו נגיע לכל מחבל, בכל מקום. כל מי שיפגע באזרחי ישראל אנחנו נבוא איתו חשבון, זו רוח הדברים שאני מעביר לכוחות".

תיעוד: הכוחות מחסלים את המחבלים

כזכור, בשעות הצהריים פשטו לוחמי ימ"מ ושב"כ על מבנה חשוד בו שהה המפגע. במהלך הפשיטה נפתחה אש ע"י חמושים לעבר הלוחמים אשר השיבו אש ממנה נהרג המבוקש. שני לוחמי ימ"מ נפצעו באורח קל ופונו לטיפול רפואי. עדכון נמסר למשפחותיהם. כאמור, רוצחם של הלל ויגל יניב הי"ד אשר נהרג הוא עבד פתאח חרושה, בן 48, תושב מחנה הפליטים עסכר סמוך לשכם, פעיל חמאס צבאי.