תיעוד מהרחפן: כך עצר צה"ל את המחבלים שרצחו את אילן גנלס ז"ל

כוחות צה"ל עצרו היום את ארבעת המחבלים שביצעו את הפיגוע בו נרצח אילן גנלס ז"ל. בתיעוד המעצר מהרחפן, נראים ארבעת המחבלים יוצאים מהבית המכותר כשידיהם מורמות ונעצרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 20:38 ח באדר התשפג

תיעוד מהרחפן: כך עצר צה"ל את המחבלים שרצחו את אילן גנלס ז"ל
אחד המחבלים לאחר המעצר, צילום: דובר צה"ל

תיעוד מעצר המחבלים: לוחמי צה"ל פעלו מוקדם יותר היום (ד') במחנה הפליטים עקבת ג'בר הסמוך ליריחו בפעילות משותפת עם שב"כ ומג"ב. הכוחות עצרו ארבעה חשודים, מתוכם המחבל החשוד שביצע את הירי במהלך הפיגוע ושלושה חשודים נוספים במעורבות בפיגוע הירי שלשום בו נהרג אילן גנלס ז"ל.

צפו בתיעוד מעצרם של המחבלים:

תיעוד מעצר המחבלים צילום: דובר צה"ל

על בסיס מידע מודיעיני מדויק של השב"כ נכנסו הכוחות למחנה הפליטים וכיתרו את הבית בו שהו המחבלים. עם הגעתם, שניים מהם ניסו לברוח והלוחמים פתחו לעברם באש. הכוחות המשיכו בכיתור הבית ושני מחבלים נכנעו כשהם יוצאים מהבית. בפעילות נתפסו אמצעי לחימה. החשודים הועברו להמשך חקירת שב"כ.

פעילות צה"ל היום, סמוך ליריחו

פעילות צה"ל היום, סמוך ליריחו צילום: דובר צה"ל

יוצאים עם ידיים באוויר

בתיעוד שצה"ל משחרר לאחר המעצר מהרחפן שליווה את הכוחות, נראה כוח צה"ל כשהוא מכתר את הבית. לאחר מכן נראים המחבלים יוצאים מהבית עם ידיים באוויר ונעצרים בידי הכוח. שר הביטחון, יואב גלנט, בירך את הלוחמים שעצרו את המחבלים. "אני מברך את כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב על לכידתם של שני המחבלים הנתעבים שרצחו את אילן גנלס ז"ל בפיגוע בציר 90. ידע כל מחבל כי ידה הארוכה של מערכת הביטחון תגיע אליו", בירך גלנט.

תיעוד מעצר המחבלים צילום: דובר צה"ל