לוחם גבעתי סיים את תקופת מאסרו המקוצר ויצא לחופשה

לוחם גבעתי שתועד מקלל פעילי שמאל סיים את ששת ימי מאסרו. עורך דינו מסר: "מקווים כי המערכת הצבאית תדע לשים את האירוע הזה מאחוריה ובפרט שהחייל ריצה את עונשו, ותאפשר לחייל לשוב לתפקיד לוחם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/12/22 09:39 י בכסלו התשפג

לוחם גבעתי סיים את תקופת מאסרו המקוצר ויצא לחופשה
הלוחם ועורך דינו, צילום: חוננו

לוחם גבעתי מהאירוע בחברון, בו הותקפו וגודפו לוחמי צה"ל בידי קבוצת אנרכיסטים חלקם מארגון השמאל "שוברים שתיקה", שוחרר בוקר (א') מבית הכלא הצבאי נווה צדק. ביציאתו פגש הלוחם את עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו, אשר מייצג ומסייע לחייל. 

"החייל רוצה לשים את האירוע מאחוריו"

שטיינר מסר לאחר שפגש את הלוחם: "ליוויתי כעת את החייל בדרכו לביתו לקבל חופשה שבהחלט מגיעה לו לאחר כל האירוע. החייל רוצה לשים את האירוע מאחוריו, הוא רוצה לחזור לשרת כלוחם והעביר מסר זה למפקדיו, הוא רוצה לחזור לתרום לעם ישראל. אנו מקווים כי המערכת הצבאית תדע לשים את האירוע הזה מאחוריה ובפרט שהחייל ריצה את עונשו, ותאפשר לחייל לשוב לתפקיד לוחם", הוסיף שטיינר.

נזכיר כי לאחר שהביעה חרטה על התבטאויותיו החליט ביום שישי, מפקד פיקוד דרום, אלוף אליעזר טולדנו, להמתיק את עונשו של החייל מחברון מעשרה ימים לשישה. 

בהודעת צה"ל נכתב: "בעקבות נטילת אחריות וחרטה שהביע לוחם גבעתי מגדוד צבר אשר התבטא באופן שאינו הולם חייל בצה"ל לפני שבוע, המליץ אתמול מפקד הגדוד סגן-אלוף אבירן אלפסי, למפקדיו להמתיק את עונשו בארבעה ימים. היום החליט מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, לאשר ההמתקה".

אביו של לוחם גבעתי שהושעה מדבר לראשונה: "הבן שלי גיבור"