צפו: כוח מסתערבים עוצר את המחבל

תיעוד מיוחד: צפו במצלמות הקסדה של מסתערבי משמר הגבול של יהודה ושומרון עוצרים את המחבל השני שביצע בשבת את פיגוע הירי לעבר הישוב בית-אל  

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/22 08:08 כא בתשרי התשפג

צפו: כוח מסתערבים עוצר את המחבל
פעילות צה"ל בשטחים. ארכיון, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

אתמול בפעילות של כוחות ימ"ס מג"ב איו"ש, שב"כ וצה"ל נעצר המחבל השני שביצע את פיגוע הירי בבית-אל ביום שישי. לאחר מאמצים של כוחות הביטחון ללכוד את המחבל הוקפצו לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ברגע שהתקבל המידע מהשב"כ ועצרו את המחבל בכפר דיר-ג'ריר ויחד איתו עוד שני סייענים נוספים.

כפי שניתן לראות בתיעוד מסתערבי מג"ב מגיעים אל המקום בו הסתתר המחבל וברגע שהוא מזהה את הכוחות הוא מרים את ידיו ונעצר ע"י מסתערבי מג"ב. צפו בתיעוד המיוחד שצולם באמצעות קסדות הלוחמים 

"ברוך ה' שאני עומד על הרגליים"

הפצוע משחזר. פיגוע ירי בוצע בליל שבת ביישוב בית אל שבבנימין, יונתן נזרי, שנפצע בפיגוע, סיפר לכאן חדשות: "ישבנו כל המשפחה המורחבת בשולחן החג, גם אני ואישתי עם הילד. ברגע אחד הכל נהפך לאווירה שחורה. שמענו קולות של ירי - אנחנו רגילים לזה. עברו שתי שניות והרגשתי כאילו מישהו נתן לי אגרוף ללסת".

הוא הוסיף: "אישתי שאלה מה קרה וראיתי שאני כבר עם דם". בראיון הוא היה רק עם כאב קל בלסת, והוא הודה על הנס: "תודה להקדוש ברוך הוא על הנס הגדול שקרה כאן, ברוך ה' שאני עומד על הרגליים".