דרגות אלוף הוענקו לערן ניב לקראת כניסה לתפקידו החדש

דרגות אלוף הוענקו לערן ניב: האלוף ניב ייכנס בקרוב לתפקידו כראש אגף התקשוב וההגנה בסב"ר, סביבת הרשת. "היכולת לכרוך את זהותך, רצונותיך ושאיפותיך עם משהו גדול בהרבה. זה מרגש, מאתגר וממריץ להוכיח את עצמך כל פעם מחדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/22 21:37 יד בשבט התשפב

דרגות אלוף הוענקו לערן ניב לקראת כניסה לתפקידו החדש
הענקת הדרגה לאלוף ניב, צילום: דובר צה"ל

תת-אלוף ערן ניב הועלה לדרגת אלוף. האלוף ניב עתיד להיכנס השבוע לתפקיד ראש אגף התקשוב וההגנה בסב״ר. טקס הענקת הדרגות נערך הערב (א׳) בבית בן-גוריון, במחנה רבין (הקריה). הטקס התקיים בראשות שר הביטחון, מר בני גנץ, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, ובהשתתפות מפקדים נוספים ומשפחת האלוף.

אלוף ערן ניב נולד בשנת 1970 והתגייס בשנת 1989 לחטיבת הצנחנים, ושימש בין היתר ככמפקד אוגדת יהודה ושומרון וכראש חטיבת שיטות לחימה וחדשנות באגף התכנון לבניין הכוח הרב-זרועי. אלוף ערן ניב, בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה מאוניברסיטת בר-אילן ובעל תואר שני בביטחון לאומי מאוניברסיטת חיפה. בנוסף, למד שנה בלונדון.

"מימד הדיגיטל והסייבר הוא סוג של מפץ"

מדברי שר הביטחון, מר בני גנץ: "אגף התקשוב והיכולות שלו הפכו בשנים האחרונות לחלק משמעותי מבניין הכוח של צה"ל, והאגף הופך מיום ליום למתקדם ורלוונטי יותר. כל זאת בהובלת האלוף ליאור כרמלי, שמסיים קריירה ארוכה, עם תרומה גדולה למדינת ישראל שעל רובה אי אפשר יהיה לספר. אני מאחל גם לך, האלוף הנכנס, ערן ניב, בהצלחה רבה בתפקיד, ובטוח שההיכרות שלך עם המטה, השדה והיכולות שצברת לאורך השנים, יסייעו לך ולאגף התקשוב להמשיך ולצעוד קדימה".

אלוף ערן ניב

אלוף ערן ניב צילום: דובר צה"ל


מדברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי: ״מימד הדיגיטל והסייבר הוא סוג של מפץ. אנו נמצאים בתוכו כבר עשור אך עדיין מעטים מבינים לעומק את מה הוא מהווה כבר עכשיו ואת הפוטנציאל הגלום בו. אגף התקשוב בונה את עולם הדיגיטל שלנו. בזכות מימד הדיגיטל המ״מ בגולני, הטייס, המש״ט ואיש התקשוב כולם יחד, יתפקדו וילחמו טוב יותר. באגף יש אנשים מעולים והחוכמה היא לנצל ולרתום את הכוחות הבלתי רגילים הללו. הדרך עוד ארוכה. סומך עלייך ערן״.

מדברי ראש אגף התקשוב וההגנה בסב״ר הנכנס, אלוף ערן ניב: ״בתפקידי כמפקד בית הספר לקצינים חשבתי רבות על זהות ודרגות. על התשובה שאדם עונה לשאלה ׳מי אני?׳, כשהוא מקבל את הדרגה, על היכולת ליצור הר נישא ורם בתוך השגרה, היכולת לכרוך את זהותך, רצונותיך ושאיפותיך עם משהו גדול בהרבה. זה מרגש, מאתגר וממריץ להוכיח את עצמך כל פעם מחדש. לתרום לאותו דבר גדול שאנו קוראים לו בטחון מדינת ישראל ולהודות למפקדים שבוטחים בנו. במעמד זה אביע את אהבתי והערכתי למשפחתי שנושאים את כובד האחריות בדיוק כמוני ולאורך השנים אני מרגיש שאנחנו ביחד באותה הנשימה. תודה לכולם ובהצלחה לכולנו״.