בשורות טובות: שיפור במצב החייל שנפצע בפיגוע

לוחם גולני שנפצע בפיגוע הדריסה במתחם התחנה בירושלים לפני כשבוע וחצי שוחרר מהיחידה לטיפול נמרץ, והועבר למחלקה הרגילה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/20 18:36 כב בשבט התשפ

בשורות טובות: שיפור במצב החייל שנפצע בפיגוע
בית החולים שערי צדק, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשורה טובה. החייל שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה במתחם התחנה בירושלים, לפני כשבוע וחצי, שוחרר היום (ב') מהמחלקה לטיפול נמרץ בית החולים שערי צדק, והועבר להמשך הטיפול במחלקה הנוירו-כירורגית. מבית החולים נמסר כי חל שיפור במצבו. 

כזכור, בפיגוע נפצעו 14 לוחמי גולני, בתחילת הכשרתם הצבאית, כשמחבל שנהג ברכב שעט לעברם ופגע בהם. המחבל הפתיע את החיילים, נעצר, הסתובב על מקומו ונסע במהירות לכיוון מזרח ירושלים. החיילים לא הגיבו בירי בזמן האירוע. המפקדים טענו כי החיילים, שרק לאחרונה התגייסו, לא היו מורגלים בתרחישים מסוג זה בתוך שטח ישראל.

רוב החיילים נפצעו באורח קל, חייל אחד נפצע באורח בינוני, ושוחרר כעבור מספר ימים מבית החולים, ואילו החייל האחרון, כאמור, עדיין מאושפז, ומצבו התייצב. המחבל, בן 25 ממזרח העיר, נעצר כעבור מספר שעות, אחרי מצוד.

מוקדם יותר היום דווח כי סמוך לצומת הפרסה בבנימין נמצאה גופתו של המחבל שביצע פיגוע ירי לעבר חיילי צה"ל, באותו יום בו אירע פיגוע הדריסה. מעריכים כי הוא נפגע מהירי שביצעו לעברו החיילים, ובעת המנוסה התמוטט ומת.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן