אולמרט על טרור הבלונים: "הגזמתם באיום. הנזק המצטבר שולי"

ראש הממשלה לשעבר אמר בראיון כי טרור הבלונים אמנם מטריד, אך הנזק המצטבר נמוך, ומספר הנפגעים אפסי: "לא יוצאים למלחמה על בלונים וגם לא בהכרח על קסאמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/20 12:50 י בשבט התשפ

אולמרט על טרור הבלונים: "הגזמתם באיום. הנזק המצטבר שולי"
ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, צילום: פלאש 90, בן דורי

טרור או מטרד? ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, סבור כי בלוני הנפץ המגיעים בתקופה האחרונה מרצועת עזה אל הנגב, אינם איום רציני, והעיסוק בנזק שהם גורמים הוא "הגזמה".

בראיון לאמנון סופר ומנדי ריזל ב'רדיו FM101.5' (דרום) אמר אולמרט: "אנחנו במשך שנים הגזמנו בתיאור האיום ה'נורא' הזה בדרום, כשהיה מדובר בבלונים ובעפיפונים ובכל מיני דברים כאלה שהם לא נוח ולא נעים". לדברי אולמרט, "הגזמתם באיום שנוצר מן העניין הזה, בשרפת השדות. מה שאנחנו לא יודעים זו האמת, שכל הנזק המצטבר שנגרם סביב העניין הזה היה שולי ומספר הנפגעים היה אפסי".

עוד הוסיף ראש הממשלה לשעבר: "אני יודע שלכם, כתושבי הדרום, זה עשוי לא להיות בדיוק הדבר שאתם מצפים לשמוע. אבל בלונים ועפיפונים וכל מיני דברים כאלה לא מהווים איומים אסטרטגיים על מדינת ישראל. למדינת ישראל יש יכולות מכל הבחינות - צבאיות, טכנולוגיות - כדי להתגבר על הבעיה הזו מבלי לעשות מזה רעש ומבלי לעשות מזה תחושה של איום גורלי. וכך נהגתי גם כראש ממשלה"

אז לא יוצאים למלחמה על בלונים?

"לא על בלונים וגם לא בהכרח על קסאמים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן