בתגובה לרקטות: צה"ל תקף ברצועת עזה

בתגובה לשיגורי הבלונים וירי הרקטות, מטוסים של צה"ל תקפו בדרום הרצועה ופגעו ב"אתר תת קרקעי לייצור אמצעי לחימה", ובמטרות נוספות של החמאס. מוקדם יותר נפצעה תינוקת שנפלה כשאמה רצה למקלט בשעת 'צבע אדום'

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/20 09:06 ה בשבט התשפ

בתגובה לרקטות: צה"ל תקף ברצועת עזה
תקיפות בעזה. ארכיון, צילום: ערוץ הטלגרם 'אבו עלי אקספרס'

כלי טיס ומטוסי קרב של צה"ל תקפו לפנות בוקר (ו') "שורה רחבה של יעדי טרור", כך על פי דובר צה"ל, של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. בתקיפה הותקף אתר תת-קרקעי ליצור אמצעי לחימה. עוד נמסר כי מדובר במטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס.
 
התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל ובלוני הנפץ שהופרחו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל היום וכן בתגובה לירי הצליפה שבוצע לעבר תורן תצפית של צה"ל.

בשבועות האחרונים משוגרים שוב ושוב צרורות בלונים מרצועת עזה אל שטח ישראל, אליהם מחוברים מטעני נפץ. עד כה, בסבב הנוכחי, לא נרשמו נפגעים או נזק, וכל המטענים טופלו על ידי חבלני המשטרה. הבלונים נחתו בכל שטח הדרום, משטחי עוטף עזה עד לאזור לכיש וקרית גת.

מוקדם יותר הלילה נורו רקטות מהרצועה לעבר ישראל. שתיים מהרקטות יורטו ואחת נפלה בשטח פתוח. בשדרות נפצעה באורח בינוני תינוקת, שנפלה מזרועות אמה, בעת שזו רצה למקלט בשעת אזעקת 'צבע אדום'. האם נפצעה קל והשתיים פונו לבית החולים סורוקה.