בנט: "נחושים מול האיום האיראני"

שר הביטחון ביקר בבסיס חצור של חיל האוויר, שמע על אתגרי חיל האוויר והתייחס לצו הכלכלי שהטיל, ולמאמצים למנוע התבססות איראנית בסוריה: "נרדוף אחרי המחבלים כדי שלא יהיה להם כדאי להרוג ישראלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/19 18:04 ה בכסלו התשפ

בנט: "נחושים מול האיום האיראני"
בנט עם נורקין ועם מפקד הבסיס, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון, נפתלי בנט, ביקר היום (ג') בבסיס חיל האוויר בחצור ביחד עם מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, ובהשתתפות ראש מטה חיל האוויר, תא"ל ניר ברקן, מפקד בסיס חצור, אל"מ ע', ובכירים נוספים בחיל האוויר ובמשרד הביטחון.

בנט התייחס לצו ההגבלה הכלכלי עליו חתם הבוקר, ואמר כי "הפעילות נגד טרוריסטים היא לא רק בשדה ובשטח, אלא גם דרך הכיס. היום אנחנו יוצאים למערכה כלכלית נרחבת אחרי פעילי ארגוני טרור בכל העולם".

בנט מסייר בבסיס חצור של חיל האוויר

בנט מסייר בבסיס חצור של חיל האווירצילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בנט מסייר בבסיס חצור של חיל האוויר

בנט מסייר בבסיס חצור של חיל האווירצילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

לדברי בנט, "כל מי שפוגע בנו אנחנו נרדוף אחריו, אם זה בכספומט שלא יוציא לו כסף, אם זה בשדה התעופה כשלא יעלו אותו על מטוס, או בכניסה למדינה שתסרב לו כניסה. אנחנו נרדוף אחרי המחבלים כדי שלא יהיה להם כדאי להרוג ישראלים".

בנוסף, התייחס שר הביטחון להתבססות האיראנית בסוריה: "היום סיימתי ביקור בבסיס חצור של חיל האוויר. יש לנו לוחמים, טייסים וחיילים מצוינים. מדינת ישראל עומדת נחושה אל מול המאמץ האיראני להתבסס על הגבולות שלנו, אנחנו לא נקבל שכנים חדשים על גבולות מדינת ישראל".

בנט עם חיילים בבסיס

בנט עם חיילים בבסיסצילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון