תיעוד: צה"ל הורס את בתי המחבלים

כוחות הביטחון הרסו את ארבעת בתיהם של המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד. מפקד החטיבה המרחבית "יהודה": "ידע כל מחבל אשר מנסה לפגוע באזרחי ישראל כי ביתו יהרס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/19 13:32 ל בחשון התשפ

תיעוד: צה"ל הורס את בתי המחבלים
צילום: דובר צה"ל

במהלך הלילה, הרסו לוחמי צה"ל בשיתוף לוחמי משמר הגבול וכוחות המנהל האזרחי את ארבעת בתיהם של המחבלים חברי החוליה אשר ביצעה את פיגוע הדקירה בו נפל רב-טוראי דביר שורק ז"ל.

מפקד החטיבה המרחבית "יהודה", אלוף-משנה איתמר בן חיים הסביר: "אנו, חיילי ולוחמי חטיבת יהודה, שמנו כמטרה ראשונה לשמור ולהגן על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של האזרחים. ידע כל מחבל אשר מנסה לפגוע באזרחי ישראל כי ביתו יהרס וכי נמשיך לעשות את כל המאמצים בשיתוף עם כלל זרועות הביטחון לסגירת מעגל, ונמשיך לפעול לסיכול הטרור נגד אותם מחבלים שמנסים לפגוע באזרחי מדינת ישראל".

צילום: דובר צה"ל

 

כזכור, הלילה (ד'), הרסו לוחמי צה"ל בשיתוף לוחמי משמר הגבול וכוחות המנהל האזרחי, את ביתם של המחבלים קאסם עארף חליל עצאפרה, נציר צאלח ג'אבר עצפרה, אחמד עארף חליל עצאפרה ויוסף סעיד עטיה זהור בכפר בית כחיל שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה".

המחבלים היו חלק מהחוליה שביצעה את פיגוע הדקירה סמוך ליישוב מגדל עוז  בו נפל רב-טוראי דביר שורק ז"ל. המחבלים אותרו לאחר מאמץ מודיעיני ומבצעי של השב״כ, ימ״מ וצה״ל. במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות עשרות פלסטינים שיידו אבנים והבעירו צמיגים לעבר לוחמי צה"ל. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות

 

צילום: דובר צה"ל