נתניהו: "נמשיך להכות ללא רחם"

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה המיוחדת, שכונסה לאור המצב בדרום, ללחימה מול הטרור: "נגיב על כל תקיפה, מוטב שהג'יאהד האסלאמי יבין זאת עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/19 10:41 טו בחשון התשפ

נתניהו: "נמשיך להכות ללא רחם"
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס ללחימה בדרום ולירי הרקטות הבלתי פוסק מרצועת עזה לישראל. נתניהו דיבר בפתח ישיבת הממשלה המיוחדת שכונסה לאור המצב בדרום.

"אנחנו ממשיכים להכות בג'יהאד לאחר סיכול המפקד הבכיר. הוא היה אחראי לרוב הפיגועים שיצאו מעזה בשנה האחרונה. אני מבקש לברך את שב"כ ולוחמי כיפת ברזל שיוצרים סטנדרט חדש.

"ביממה האחרונה השמדנו מטרות חשובות של הג'יהאד. פנינו לא להסלמה אבל עונים לכל תקיפה נגדנו בהתקפה. מוטב שהג'יהאד יבין את זה עכשיו מאשר כשזה יהיה מאוחר אצלו. הם מבינים שנמשיך להכות בהם ללא רחם.
כוח הרצון שלנו גדול מאד, אנחנו נחושים להגן על ארצנו, אם חשבו שהמטחים האלה יחלישו אותנו, הם טועים, יש להם ברירה אחת, להפסיק או לספוג עוד ועוד מהלומות. 
אזרחי ישראל, זה עוד יכול לקחת זמן. צריך להקפיד על הוראות פיקוד העורף".

שר החינוך הרב רפי פרץ אמר בכניסה לישיבת הממשלה כי "אנחנו ממשיכים במדיניות הזו. אנחנו לא ישנים טוב בלילה ואין ראש אחד בעזה שישן טוב. אנחנו חושבים שזה יהיה קצר, צריך אורח רוח. כשאנחנו לא נישן טוב בלילה אף אחד לא ישן טוב בלילה".

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, אמרה בכניסה לישיבת הממשלה: "אין לנו כוונה ללכת להסלמה. לא שמעתי שהפסקנו את פעילות הסיכולים הממוקדים. אני תומכת בסיכולים ממוקדים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן