קורצים למצביעי עוצמה יהודית? יו"ר נעם נפגש עם הרב דב ליאור

הרב ליאור בירך את פעילות מפלגת נעם בפגישה עם הרב דרור אריה: "יש לעזור לתנועה זו שנוהגת צעדים אמיתיים לטובת עם ישראל ולצביונה של מדינת ישראל כמדינה יהודית"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 26/08/19 16:32 כה באב התשעט

קורצים למצביעי עוצמה יהודית? יו"ר נעם נפגש עם הרב דב ליאור
צילום: נעם

הרב דב ליאור, מבכירי רבני הציונות הדתית ומתומכיה המובהקים של עוצמה יהודית, נפגש אמש (א') עם יו"ר מפלגת נעם, הרב דרור אריה. הרב ליאור על חשיבות המפלגה ואף ברך אותה בהצלחה.

"ראיתי את הנתונים, את היעדים ואת המטרות ש'נעם' הציבה לעצמה. אלו דברים שאמורים לתגבר את הקדושה הכללית ואת צביונה של מדינת ישראל." אמר הרב ליאור בהערכה על פעילות המפלגה.

עוד הוסיף ומסר הרב ליאור כי "בודאי שיש לעזור לתנועה זו שנוהגת צעדים אמיתיים לטובת עם ישראל ולצביונה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. ובפרט בתקופה גדולה זו, בה הסטרא אחרא פוגע בקדושת החיים הלאומיים ובמשפחה בישראל." אמר בפגישה.

נזכיר כי נעם ועוצמה יהודית חשבו לחבור לבלוק טכני בטרם הוגשו הרשימות לכנסת, אולם מאחר שבנעם סרבו להכניס נשים וחילונים לרשימה החליטו שתי המפלגות להתפצל. בתוך כך, בעוצמה יהודית ספגו מכה אנושה מצד בית המשפט העליון, כאשר השופטים פסקו נגד התמודדותם של ברוך ברזל ובנצי גופשטיין לכנסת ה-22. היום, במסיבת עיתונאים, יצאו בעוצמה יהודית נגד ההחלטה, ותקפו את יו"ר ימינה איילת שקד שלטענתם חיזקה את בית המשפט העליון וגרמה לו לפסול אותם.