משפחת גולדין דורשת: לא להשיב את גופת המחבל

משפחת גולדין פנתה למתאם השבויים והנעדרים ולמזכיר הצבאי של ראש הממשלה, ודרשה כי ישראל לא תשיב לידי הפלסטינים את גופת המחבל שחוסל הלילה בגבול עזה

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 01/08/19 09:32 כט בתמוז התשעט

משפחת גולדין דורשת: לא להשיב את גופת המחבל
לאה ושמחה גולדין , צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

פרופ׳ שמחה גולדין, אביו של קצין צה״ל סגן הדר גולדין, שגופתו נמצאת בידי חמאס מאז מבצע צוק איתן, שוחח הבוקר עם מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום, ועם המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, תא״ל אבי בלוט, ודרש מהם כי ישראל לא תשיב לעזה את גופתו של מחבל חמאס שחוסל הלילה לאחר שחדר לשטח ישראל ופצע שלושה חיילי צה״ל מחטיבת ״גולני״.

ממשפחת גולדין נמסר: "פנינו הבוקר בנושא זה על מנת להבטיח כי ממשלת ישראל לא תחזור על טעויות העבר ותשחרר לקבורה גופת מחבל חמאס בעוד חיילי צה״ל והאזרחים הישראליים ממשיכים להיות מוחזקים בעזה. ממשלת ישראל בראשות נתניהו כבר השיבה ב-5 השנים האחרונות גופות מחבלים מזוהים עם חמאס למרות החלטות הקבינט בעניין זה והחלטות בג״צ שפסקו עליה למלא אחריהן".

משפחת גולדין, יחד עם משפחתו של אורון שאול הי"ד, שגם גופתו מוחזקת בידי חמאס, מנהלים מאבק לאורך השנים במטרה להשיב את גופות בניהן. לפני כחודש וחצי זעמו הוריו של הדר גולדין על הסכמת ישראל להעביר כספים לחמאס באמצעות מתווך. "הבוקר ייכנס לעזה, בפעם השמינית, השליח הקטארי עם 30 מיליון דולר. כמה מיליונים של דולרים צריך להעביר כדי להחזיר את הדר הביתה?" כתבו אז שמחה ולאה גולדין בחשבון הטוויטר שלהם.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן