נתניהו על מינויו של וינטר: "עופר, תוביל אותם לניצחון"

ראש הממשלה בירך את מזכירו הצבאי כשר ביטחון, שאי קידומו בעבר עורר זעם רב בקרב חוגי הימין. יו"ר הבית היהודי הרב פרץ: "למדינת ישראל יש את המפקדים הטובים ביותר, עופר הוא אחד מהם"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 01/07/19 13:46 כח בסיון התשעט

נתניהו על מינויו של וינטר: "עופר, תוביל אותם לניצחון"
מברך את מזכירו הצבאי. נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך היום (ב') את מזכירו הצבאי, תא"ל עופר וינטר, שמונה למפקד אוגדה 98.

נתניהו צייץ בטוויטר: "ברכות למזכירי הצבאי כשר הביטחון, תא"ל עופר וינטר, למינויו למפקד אוגדת 'עוצבת האש'. עופר, תוביל אותם לניצחון. בהצלחה!".

עופר וינטר

עופר וינטרצילום: פלאש 90

יו"ר הבית היהודי, תא"ל במיל ושר החינוך, הרב רפי פרץ, הצטרף גם הוא למברכים ואמר: "‏עופר איש ישר, גיבור ישראל, בעל רוח וחזון, ולוחם ללא חת שעתידו בצבא עוד לפניו. ‏מחזק את הרמטכ"ל כוכבי על הבחירה. למדינת ישראל יש את המפקדים הטובים ביותר, עופר הוא אחד מהם". גם שר האוצר, משה כחלון, התייחס ולמינוי ואמר כי "מעבודה משותפת בשנים האחרונות, אומר שמדובר במינוי ראוי ונכון. בהצלחה!".

מוקדם יותר נודע כי בסבב המינויים החדש עליו החליט הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, הוחלט על מינויו של וינטר לתפקיד מפקד אוגדת המילואים של הצנחנים הכפופה לפיקוד מרכז. המינוי כפוף לאישורו של ראש הממשלה ושר הביטחון. כזכור, הרמטכ"ל הקודם, גדי איזנקוט, החליט שלא למנות את הקצין הבכיר בשני סבבי מינויים קודמים, אך הרמטכ"ל הנוכחי החליט כאמור אחרת

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן