צפו בתיעוד המעיל עצר את הסכין: אירוע הדקירה בנתניה התגלה כניסיון פיגוע

מחבל דקר אישה לעיני ילדיה במדרחוב בנתניה, אבל רק המעיל שלבשה נקרע. לאחר סריקות נעצר המחבל על ידי כוחות המשטרה, ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 11:28 כח באדר התשפג

המעיל עצר את הסכין: אירוע הדקירה בנתניה התגלה כניסיון פיגוע
נסיון פיגוע נתניה, צילום: דוברות משטרה

מחבל ניסה לדקור אישה במדרחוב בנתניה: המשטרה עצרה לפני כשבוע בנתניה תושב איו"ש כשברשותו סכין, כאשר עם התפתחות החקירה עלה שביצע פיגוע דקירה ללא נפגעים. היום (ג') הוגשה בקשה להארכת מעצרו, ובתום חקירה יוגש נגדו השבוע כתב אישום.

במסגרת החקירות, לרבות איסוף ממצאי תיעוד מהמקום, תשאול וקבלת מידע נוסף, עלה כי החשוד דקר לעיני עוברים ושבים אישה בכתפה לעיני ילדיה, אולם באורח נס נקרעה שכבת המעיל בלבד ללא פציעת האישה בגופה, שהמשיכה בדרכה ועזבה את המקום.

החשוד - תושב איו"ש בשנות ה- 20 לחייו

בעקבות דיווח שהתקבל במוקד על גבר חשוד המתהלך במדרחוב בעיר כשברשותו סכין, ועל פי החשד דקר אזרחים, שוטרי תחנת נתניה פתחו בסריקות מבצעיות. בתוך כך, שוטרים הרכובים על גבי אופנועים הגיעו תוך פרק זמן קצר למקום ועצרו את החשוד-  תושב איו"ש בשנות ה 20 לחייו כשברשותו סכין מתקפלת, אולם במקום לא אותרו נפגעים. 

היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה ניהלו חקירה מואצת וסמויה, במסגרתה שללו חשד להמצאות שותפים לעבירה או פעילות נוספת, ובהתאם לצורכי החקירה מעצרו הוארך. הבוקר יובא החשוד לדיון בבקשה להאריך את מעצרו פעם נוספת בבית המשפט הצבאי ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

ניסה לבצע פיגוע בנתניה

ניסה לבצע פיגוע בנתניה צילום: דוברות המשטרה