הגי'האד האסלאמי מאשים: ישראל חיסלה בכיר בארגון בדמשק

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי האשימה את ישראל כי מפקד בארגון, עלי רמזי אל-אסווד, חוסל על ידה ביריות בפרברי דמשק: "טביעות האצבע של הכיבוש הציוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 11:23 כו באדר התשפג

הגי'האד האסלאמי מאשים: ישראל חיסלה בכיר בארגון בדמשק
צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי האשימה הבוקר (א') את ישראל כי מפקד בארגון, עלי רמזי אל-אסווד, חוסל על ידה הבוקר ביריות בפרברי דמשק. "אנו אבלים על מותו של השאהיד שלנו שמת לאחר התנקשות פחדנית עם כדורים הנושאים את טביעות האצבע של הכיבוש הציוני", טענו בארגון הטרור.

גבול ישראל-סוריה. ארכיון

גבול ישראל-סוריה. ארכיון צילום: David Cohen/Flash90

גלנט בגבול הצפון: "מי שעשה את הפיגוע - יתחרט על כך"

כזכור, ביום שני בשבוע שעבר, מחבל שחדר מלבנון ביצע פיגוע בכביש 65 סמוך לצומת מגידו. יומיים לאחר מכן, הותר לפרסום כי כוחות הביטחון נטרלו את המחבל שביצע פיגוע בסמוך לצומת מגידו. במערכת הביטחון העריכו כי המחבל חצה מוקדם יותר באותו שבוע את הגבול משטח לבנון לישראל ונבחנת מעורבותו של ארגון הטרור חיזבאללה. בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט, ערך ביקור בעוצבת הגליל - אוגדה 91.  בביקור נכחו הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין ומפקד עוצבת הגליל תת-אלוף שי קלפר.

יואב גלנט, איים על חבריו לקואליציה

יואב גלנט צילום: David Cohen/Flash90

במהלך ביקורו, השר גלנט איים ואמר כי כוחות הביטחון ימצאו את הדרך המתאימה לפגוע במי שאחראי לפיגוע. "בזכות פעולה משולבת, נחושה ומהירה של כוחות הביטחון, שבוצעה בשיתוף פעולה הדוק, המעגל נסגר במהירות והמחבל חוסל. בכך נמנע פיגוע נוסף עם פוטנציאל לנזק קשה. אני רוצה לומר מכאן, בגבול הצפון, בצורה הברורה ביותר: מי שעשה את הפיגוע, יתחרט על כך. אנחנו נמצא את המקום המתאים, את הדרך המתאימה, ונכה במי שאחראי לפיגוע", אמר שר הביטחון.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן