לאחר הידרדרות במצבו: נקבע מותו של הפצוע מהפיגוע באלעד

נקבע מותו של שמעון מעטוף בן ה-75 שנפצע קשה בפיגוע באלעד. מעטוף, תושב ברקת, היה מאבטח בפארק בו התרחש הפיגוע. לאחר החמרה במצבו אושפז שוב - הלילה מת מפצעיו

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/23 07:58 יא בשבט התשפג

לאחר הידרדרות במצבו: נקבע מותו של הפצוע מהפיגוע באלעד
זירת הפיגוע באלעד, צילום: Yossi Aloni/Flash90

הפיגוע באלעד: הלילה (ה') נפטר שמעון מעטוף, אחד הפצועים מהפיגוע הקשה בעיר אלעד בחודש מאי האחרון. בפיגוע נרצחו שלושה ישראלים,  בועז גול ויונתן חבקוק מאלעד, ואורן בן יפתח מלוד. מעטוף, תושב המושב ברקת נפצע קשה בעת עבודתו כמאבטח במקום הפיגוע, בשבועות האחרונים חלה הידרדרות במצבו והלילה כאמור, נפטר מפצעיו.

צפו בתיעוד מעצר המחבלים

הלווייתו תיערך היום הצהריים

בתו של שמעון, אביבה סיפרה הבוק ל"ישראל היום": "הוא היה מאושפז מאז הפיגוע, מבית חולים לבית חולים. היה לו זיהום. הוא עבר 8 חודשים של ייסורים. המחבלים פגעו בו עם גרזנים בראש ובלסת ומאז הוא לא התאושש". הלוויתו של מעטוף תיערך היום בצהריים במושב ברקת

השרה אורית סטרוק כתבה בטוויטר "בד"ה, נפטר מפצעיו, אחרי 9 חודשי יסורים נוראים, שמעון מעטוף הי"ד, המאבטח בפארק בפיגוע באלעד. התפללתי לרפואתו יום יום במערת המכפלה. מחבקת ומחזקת את משפחתו היקרה, שהתייסרה יחד אתו. ארץ, אל תכסי דמו".

כזכור, בפיגוע בעיר אלעד במוצאי יום העצמאות האחרון, הגיעו שני מחבלים פלשתינים לורצחו שלושה אזרחים עם גרזנים. בצחילה רצחו את הנהג שהסיע אותם למקום אורן בן יפתח ובהמשך רצחו גם את בועז גול ויהונתן חבקוק ששהו בפארק, המחבלים פצעו עוד שני אזרחים, בינהם שמעון מעטוף שנפטר מפצעיו הלילה.

המחבלים נתפסו לאחר מספר ימי מצוג

לאחר מספר ימים בהם הצליחו המחבלים להימלט, הצליחו כוחות הביטחון לתפוס את שני המחבלים אסעד אל-ריפאעי (19) וסובחי אבו-שקיר (20). כתב האישום מייחס להם רצח בנסיבות מחמירות של מעשה טרור, מעשה טרור של ניסיון רצח, מעשה טרור של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, מעשה טרור של פציעה בנסיבות מחמירות וכניסה לישראל שלא כדין. התיק נחקר על ידי שב"כ וימ"ר מרכז במשטרת ישראל.