פרסום ראשון בעקבות איומיי הג'יאהד: שונה המיקום לעצרת לציון 17 שנים לגירוש

המשטרה עדכנה את החסימות בדרום הארץ בעקבות המצב הביטחוני ואיומיי הג'יהאד האסלאמי | בהודעה שנשלחה למגורשים נכתב: "שימו לב, בעקבות המצב נמנע מאיתנו להגיע לעצרת בכיסופים. האירוע יתקיים במרכזת מורשת גוש קטיף"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/08/22 07:58 ז באב התשפב

בעקבות איומיי הג'יאהד: שונה המיקום לעצרת לציון 17 שנים לגירוש
חסמ בדרום, צילום: Flash90

חסמי התנועה בכבישים וביישובי עוטף עזה נמשכים גם היום (ה') ל-24 שעות נוספת לפחות, כך הוחלט בהערכת מצב של צה"ל אמש. "נוכח הסדרי התנועה הזמניים, צפויים עומסי תנועה במקום ציבור הנהגים מתבקש להיאזר בסבלנות, וכן להישמע להוראות השוטרים המוצבים במקום", נמסר ממשטרת ישראל.

עדכון חסימות בעקבות המצב הביטחוני:

  • כביש 4 לדרום מצומת זיקים לצומת יד מרדכי.
  • כביש 34 מצומת יד מרדכי לצומת ניר עם בשני הכיוונים.
  • כביש 232 מצומת ניר עם לכרם שלום בשני הכיוונים.

היום אמורה היתה להתקיים בכיסופים העצרת השנתית לציון ההתנתקות מגוש קטיף. בהודעה שנמסרה למגורשים נכתב: "שימו לב, בעקבות המצב הביטחוני בעוטף עזה  נמנע מאיתנו להגיע מחר לעצרת בכיסופים לציון 17 שנה לגירוש. האירוע יתקיים במרכזת מורשת גוש קטיף בניצן".

בפיקוד הדרום אמרו אמש שמדובר בצעדים הכרחיים מול האיום הניצב מרצועת עזה. בד בבד, ישראל העבירה מסר לארגון הטרור חמאס כי אם המתיחות תימשך - היא תיאלץ לנקוט בצעדים, וכי היא אינה חוששת להתחיל במבצע. על פי דיווח בחדשות 12, אם תוך יום או יומיים המצב לא ישתנה, תחילה יופעל לחץ כלכלי על הרצועה ולאחר מכן אם יהיה צורך יינקטו צעדים נוספים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן