ניסיון פיגוע ליד בית אל: מחבל השליך בלוק על רכב וניסה לפתוח את הדלתות

הטרור לא עוצר: תצפיות צה"ל זיהו מחבל משליך בלוק לעבר רכב ישראלי ומנסה לפתוח את דלתות הרכב בו היו אזרחים ישראלים. הוא נורה ונמצאו עליו סכין ובקבוק חומצה | המחבל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/22 08:23 יב באייר התשפב

ניסיון פיגוע ליד בית אל: מחבל השליך בלוק על רכב וניסה לפתוח את הדלתות
בית אל, צילום: יעקב-cc-by-sa ויקיפדיה

עוד ניסיון פיגוע בבנימין: תצפיות צה"ל זיהו הבוקר (שישי) חשוד משליך בלוק לעבר רכב ישראלי ואף מנסה לפתוח את דלתות הרכב בו היו אזרחים ישראלים סמוך ליישוב בית אל שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין. כוח צה"ל פתח בנוהל מעצר חשוד, אשר כלל גם ירי לעבר החשוד שנפגע ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בהמשך נמצאו עליו סכין ובקבוק חומצה.

"ניסיון הרצח הזה הוא תוצאה טבעית של אובדן ההרתעה של ממשלת בנט-לפיד והוא המשך הפעילות הרצחנית של הערבים שמקבלים תעוזה מחוסר המעש של הממשלה", מסר בתגוב הלפניסון הפיגוע ראש מועצת בית אל שי אלון. "הם מזהים את החולשה, מריחים את הפחדנות ויודעים שיש להם גיבוי בקואליצית תומכי הטרור. הממשלה הרעה הזו צריכה לחלוף מהעולם ולהימחק מההיסטוריה של העם היהודי".

ברביעי: ניסיון פיגוע בשער הכותנה

כזכור, ביום רביעי האחרון התרחש ניסיון פיגוע בעיר העתיקה כאשר חשוד ערבי הגיע לשער הכותנה בעיר העתיקה בירושלים והתנפל בהסתערות וריצה מהירה לעבר שוטרים המוצבים במקום עם חפץ בידו, תוך צעקות "אללה ואכבר" והנפת ידיו לעברם בתנועות של דקירה ותקיפה.

בתגובה מהירה ובתוך שניות בודדות, השוטרים שנהדפו לאחור כתוצאה מהתקיפה האגרסיבית של החשוד כמחבל, השיבו לעברו בירי מדויק וממוקד והוא נוטרל. אין נפגעים בקרב כוחותינו.

הפיגוע ביום רביעי: