עבירות נשק וסמים: נשלמה חקירתם של שלושה תושבי שועפאט, כתבי אישום יוגשו נגדם

משטרת ישראל השלימה את חקירתם של חשודים בעבירות הקשורות באמצעי לחימה וסמים לאחר שהם נעצרו במהלך השבועות האחרונים במסגרת פעילות שבוצעה במחנה הפליטים שועפט שבצפון העיר ירושלים. כנגד המעורבים צפוי להיות מוגש כתב אישום, כבר בימים הקרובים

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 24/01/22 08:17 כב בשבט התשפב

עבירות נשק וסמים: נשלמה חקירתם של שלושה תושבי שועפאט, כתבי אישום יוגשו נגדם
הציוד שהוחרם, צילום: דוברות המשטרה

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים השלימו בימים אלו את חקירתם של שלושה חשודים תושבי מחנה הפליטים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם לאחר שבחיפוש שערכה המשטרה יחד עם לוחמי ומסתערבי מג"ב בתחילת החודש, נתפסו בביתם של שניים מהחשודים 2 אקדחים, מחסניות ותחמושת, סכום כסף רב וסמים בכמות רבה.

לאחר מעצרם, הם הועברו לחקירה בימ"ר ירושלים שהבשילה בימים אלו וכנגדם הוגשו הצהרות תובע לקראת הכנתם והגשתם של כתבי האישום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים. בתאריך 4.1.22 פשטו כוחות המשטרה ומג"ב על ביתם של שניים מהחשודים, בשנות ה-20 לחייהם, הנמצא במ.פ שועפט והם נעצרו לחקירה לאחר שבחיפוש בביתם איתרו ותפסו הכוחות 2 אקדחים ותחמושת, סכום כסף רב וסמים מסוגים שונים.

במסגרת חקירתם הוארך מעצרם של החשודים בבימ"ש לטובת מיצוי כלל פעולות החקירה הנדרשות במהלכן נעצר בתאריך 12.1 חשוד נוסף, בשנות ה-30 לחייו, בחשד להחזקה ו או נשיאת נשק שלא כדין, זאת לאחר שטביעת אצבע של חשוד זה נמצאה בכלי הנשק שנתפס ברשות שני החשודים האחרים. 

אחד החשודים שנעצר, היה מזה חודשים ארוכים בבריחה לאחר אירוע רצח שהתרחש במ.פ שועפט בחודש ספטמבר אשתקד. מחקירת המשטרה עלה כי את אחד מכלי הנשק שבוצע עמו ירי באותו האירוע, מסר חשוד זה לידיו של אחד המעורבים שנגדו הוגש כתב אישום לפני חודשים ספורים. כאמור, לאחר שהושלמה מלאכת החקירה, צפוי להיות מוגש נגדם כתבי אישום בימים הקרובים.