האסון בבקעה: רס"ן איתמר אלחרר ורס"ן אופק אהרון הובאו למנוחת עולמים

אופק אהרון הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בגן יבנה. הלוויתו של איתמר אלחרר נערכה מוקדם יותר בחלקה הצבאית בבית העלמין בקרית מלאכי | אביו של אופק: "אתם קיבלתם את אופק בריא ושלם - ואני קיבלתי אותו בארון"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/01/22 18:03 יא בשבט התשפב

האסון בבקעה: רס"ן איתמר אלחרר ורס"ן אופק אהרון הובאו למנוחת עולמים
חברים וקרובי משפחה אבלים ליד קברו הטרי של רס"ן איתמר אלחרר, צילום: Flash90

בבסיס האימונים נבי מוסא שבבקעת הירדן התרחש אמש (ד') אירוע קשה סמוך לשעה 23:00, בו נהרגו שני קציני חטיבת הקומנדו, רב-סרן איתמר אלחרר ז"ל, בן 26 ממושב בני רא"ם, ורב-סרן אופק אהרון ז"ל, בן 28 מבת ים. מאות רבות של בני משפחה וחברים הגיעו לחלוק כבוד אחרון לשני הקצינים, שהובאו למנוחות אחר הצהריים.

הקצינים הובאו למנוחות

הקצינים הובאו למנוחות צילום: דובר צה"ל

איתמר נטמן בחלקה הצבאית בבית העלמין בקריית מלאכי. אימו ספדה לו: "לא האמנתי שתצא מהבית בדרכך האחרונה. תמיד הזהרתי אותך 'איתמר תשמור על החיילים שלך, תיזהר'. כל מקום שהלכת הותרת חותם כזה גדול, הותרת מורשת. ישיבה תיכונית, מושב ובצבא. חתונה צנועה בקורונה והלוויה בסדר גודל כזה. תראה כמה אנשים אוהבים אותך ומוקירים אותך".

לפני כשנה וחצי נישא איתמר לאור סנדלר. "לפני כמעט שנתיים, ביום החופה, שאלו אותי מה איתמר בשבילך. התשובה שלי הייתה שהוא הכול, הוא השלווה, השקט שלי, העצבים, האהבה. אהוב שלי, הגעתי לפה כמו שאתה אוהב, עם המטפחת האהובה עלייך. בלי איפור, חשופה ואמיתית. שלוש השנים האחרונות יחד איתך היו המאושרות בחיי", ספדה רעייתו.

"תודה על השנים הכי טובות שדאגת, אהבת וחיבקת ואפילו כשהצקת. אני מצטערת על כל הרגעים שאולי התעצבנתי או כעסתי. מצטערת שלא הספקתי להגשים את כל החלומות שלנו. אני לא מצטערת לרגע על הדרך שלנו יחד והייתי חוזרת על זה שוב מהתחלה יחד איתך. תודה שהיית בעלי".

"אתם קיבלתם את אופק בריא ושלם - ואני קיבלתי אותו בארון"

אופק נטמן בחלקה הצבאית בבית העלמין בגן יבנה. אביו ספד לבנו: "הצניעות שלך זה מה שהוביל אותך לפסגה. ביום שאופק התגייס לגולני אני לא ידעתי שלמעשה הכומתה החומה שלי מהשירות הסדיר שלי עברה אליו. אני יודע אופק, שתמיד עשית תפקידים בכירים - כלוחם, כמפקד, כאדם משכמו ומעלה. היית אח, בן, נכד, דוד מבריק - עם אישה נהדרת. אתם קיבלתם את אופק בריא ושלם - ואני קיבלתי אותו בארון. אופק, אתה היית ילד של אבא. נפרדתי ממך ביום ראשון, המגבת שעליי, בשבת התנגבת בה - אופק, אוהב אותך ואתה הכי יקר לי, ילד של אבא".

דרור אהרון, ראש המועצה המקומית גן יבנה, ספד לאופק: "כולם זוכרים את אופק כילד חייכן, שתמיד עושה טוב. התגייס לגולני כדי לעשות שירות משמעותי - ומשם המשיך לאגוז. אופק צמח מלוחם ביחידת אגוז ועד לקצין מובחר ואיכותי, שחינך דורות של לוחמים, בהם גם בני היישוב. אנחנו כבר מתגעגעים".