נמשך הטרור נגד יהודים בלוד: שלושה צעירים הותקפו באבנים ואלות

האלימות בעיר לוד לא עוצרת, כשהיום תקפו ערבים שלושה נערים יהודים בעיר, אחד מהם לקוי ראייה. המשנה לראש העיר: "רק אמש מצאו תת מקלע בתוך מזגן בחצר של בית ספר בלוד. האלימות בעיר קשה ואין כל הרתעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/21 19:43 יד בתמוז התשפא

נמשך הטרור נגד יהודים בלוד: שלושה צעירים הותקפו באבנים ואלות
הפרעות בלוד. , צילום: Yossi Aloni/Flash90

המהומות בעיר לוד לא עוצרות והיום (ה') הותקפו שלושה צעירים יהודים בעיר המעורבת, התוקפים: עשרות צעירים ערבים. המקרה מצטרף לשורה של תקיפות שמתבצעות בתקופה האחרונה לצד נשק לא חוקי שהמשטרה מאתרת. 

לפני מספר שעות הותקפו שלושה בני נוער בלינץ׳ אכזרי בכניסה לבריכה העירונית בלוד. עשרות  צעירים תקפו  את השלושה באלימות מזעזעת הכוללת בין השאר ידוי אבנים, הרבצה במקלות ואלות. הנערים סיפרו כי זרקו להם את הכיפות וקרעו להם את החולצות. 


אחד הנערים המותקפים הוא לקוי ראייה וגם עליו התוקפים לא חסו ופגעו בו פיזית. מקרה זה מצטרף למקרה מאמש בו נכנסו לבתים של יהודים בעיר לוד  וריססו שם כתובות וסמלים נגד התושבים היהודים
וגם תת מקלע שנמצא בחצר בית ספר כשהוא מוטמן בתוך מנוע של מזגן. 

נתנאל איזק, המשנה לראש העיר לוד אמר כי: "מקרים אלה חמורים ביותר. רק אמש מצאו תת מקלע בתוך מזגן בחצר של בית ספר בלוד. לצערנו, האלימות בעיר קשה מאוד ולצערי כרגע אין כל הרתעה. אני חושש כי האלימות הזאת תגיע מהר מאוד לכל חלקי הארץ ויפרצו מהומות נוספות בערים נוספות. אם לא מטפלים באלימות האלימות מגיעה לאזרחים שומרי החוק. אנו נמשיך לפעול לחקיקה מהירה שתעניש את הפורעים אך על ממשלת ישראל להתמקד כרגע בפתרון בערים המעורבות לפני שכל הארץ תיהפך לחזית."