טרור הבלונים היום השני: בצה"ל נערכים לתקוף ברצועה

פחות מחודש לסיומו של מבצע שומר החומות ובדרום שוב מתוח. גם היום שוגרו בלוני תבערה לעבר יישובי עוטף עזה וגרמו לארבע שרפות. בצה"ל נערכים ומחכים לדרג המדיני. מצרים לחמאס: "להבא ישראל תפגע גם במשגרי הבלונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/21 22:37 ו בתמוז התשפא

טרור הבלונים היום השני: בצה"ל נערכים לתקוף ברצועה
בלוני תבערה בעוטף עזה, צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

בחמאס שוב מרימים ראש, חודש לסיומו של מבצע שומר החומות וארגון הטרור משגר בלוני תבערה לעבר ישראל זה היום השני ברציפות. הבלונים שהגיעו כתגובה לצעדת הדגלים שהתקיימה אתמול בירושלים זכו לתגובה חריפה של צה"ל שתקף מתחמים צבאיים של חמאס ברצועה לראשונה בכהונתו של בנט ולראשונה מתום מבצע שומר החומות. אלא שהפרחת הבלונים לא פסקה גם היום והמצב הביטחוני עוד יכול להסלים.

ארבע שריפות פרצו היום (ד') בעוטף עזה, בעיקר במועצה האזורית אשכול. השריפות פרצו בעקבות בלוני התבערה שהגיעו מרצועת עזה. כל השריפות התרחשו בשטחים חקלאים. אתמול והיום נפגעו שטחים חקלאיים כתוצאה מהשריפות. שירותי הכבאות וההצלה שמטפלים בשריפות אמרו כי: "מרבית השריפות היו קטנות ולא מסכנות".

בצה"ל נערכים לכל החלטה של הדרג המדיני, הן מצד ראש הממשלה נפתלי בנט והן מצד הקבינט המדיני ביטחוני שאושר היום, אם יאושר יתקפו הלילה שוב ברצועה. מצה"ל נמסר כי: "צה"ל ערוך לכל תרחיש וביניהם חידוש הלחימה, למול המשך פעולות הטרור מרצועת עזה, ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה ויישא בהשלכות לפעולותיו". 

אחרי התקיפות אתמול ברצועה בחמאס אמרו כי: "ההפצצה הציונית על רצועת עזה היא ניסיון כושל להפסיק את ההזדהות של עמנו, ולחפות על הבלבול חסר התקדים של המוסד הציוני שארגן את מצעד הדגלים".


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן