סמל ב' מסיים את קורס צוללן: "עוד מילדות חונכתי על ערכי אהבת הארץ"

כ-30 צוללנים יסיימו בהצלחה את קורס צוללן, מחזור 119. הקורס, שאליו מתמיינים כל שנה מאות מועמדים, אורך כשנה וחודשיים והוא אחד מהקורסים הייחודים והיוקרתיים ביותר בצה״ל | בסיום הקורס מוענקת לבוגרים דרגת סמל, רישיון צלילה וסיכת צוללן

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/06/21 17:40 כח בסיון התשפא

סמל ב' מסיים את קורס צוללן: "עוד מילדות חונכתי על ערכי אהבת הארץ"
סמל ב', צילום: דובר צה"ל

"מסיימים היום את הכשרת הצוללן – מוכנים לשירות מבצעי ומשמעותי בשייטת הצוללות של זרוע הים". היום (ג') כ-30 צוללנים יסיימו בהצלחה את קורס צוללן, מחזור 119. 

הקורס, שאליו מתמיינים כל שנה מאות מועמדים, אורך כשנה וחודשיים והוא אחד מהקורסים הייחודים והיוקרתיים ביותר בצה״ל. הקורס, אשר מורכב משני שלבי הכשרה, הינו קורס התנדבותי, מאתגר, מקצועי וערכי ובסיומו מוענקת לבוגרים דרגת סמל, רישיון צלילה (שני כוכבים) וסיכת צוללן.

סמל ב', שמסיים היום את הקורס משתף בהתרגשות: "עוד מילדות חונכתי על ערכי אהבת הארץ  ותרומה לה. אני דור שלישי לניצולי שואה וקרוי על שם סבי, לכן היה ברור לי שאגיע לצה"ל כדי לתרום תרומה משמעותית ונרחבת ולהשפיע על הגנת המדינה באופן ישיר".

עוד הוא מספר: "הנצחת משפחתי באה לידי ביטוי בשירות הצבאי שלי. אני גאה לשרת במקום כה חיוני לביטחון המדינה ולדעת שאני מגן עליהם ושיש לי את היכולת והזכות לעשות זאת".


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן