מבצע שומר החומות | צה"ל תקף 500 יעדים ברצועת עזה

מטוסים של חיל האוויר תקפו באזורים רבים וחיסלו עשרות מחבלים מארגוני הטרור שברצועה, ראש מחלקת בטחון במודיעין הצבאי של חמאס וסגנו. בנוסף הותקפו בתיהם של בכירים מחמאס בהם ביתו של מח״ט העיר עזה, באסם עיסא | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/21 07:53 א בסיון התשפא

לילה של תקיפות ברחבי ישראל הביאה את חיל האוויר של צה"ל לבצע תקיפות קשות נגד החמאס והגיהאד האיסלמי שברצועת עזה. עד כה הותקפו 500 מטרות ברצועת עזה, בהם מבנים אסטרטגים המשמשים את ארגוני הטרור, וחיסול בכירים מארגוני הטרור. בנוסף , לוחמי ההגנה האווירית יירטו כלי טיס בלתי מאויש אשר חצה מרצועת עזה לשטח ישראל. מנגד בצה"ל עוד מתקשים להגיע לביצוע מושלם של כיפת ברזל המיירטת טילים לעבר ישראל. 


(ליל תקיפות בעזה)

במבצע משותף של צה"ל ושירות הביטחון הכללי סוכלו לפני כשעתיים פעילים ממערך המודיעין הצבאי של חמאס וביניהם חסן קאוגי, ראש מחלקת בטחון במודיעין הצבאי של חמאס וסגנו, וואיל עיסא, ראש מחלקת הריגול הנגדי בביטחון הצבאי של מודיעין צבאי, אחיו של מרואן עיסא, סגן ראש הזרוע הצבאית של חמאס כשתקפו באמצעות מטוסי קרב מבנה בו שהו הפעילים. לפני זמן קצר, הותקפו בתיהם של מח״ט העיר עזה, באסם עיסא, מח״ט חאן יונס ראפע סאלמה וראש מערך המודיעין הצבאי של חמאס מוחמד יאזורי, אשר שימשו כתשתיות טרור.


(תקיפות בכירים במערך המודיעין של ארגון הטרור חמאס)

מנגד דובר צה"ל דיווח על יכולות כיפת ברזל נגד הרקטות הנורות לעבר ישראל, "ככל הנראה הייתה לנו תקלה בשני משגרי כיפת ברזל, טיפלנו בתקלה וסידרנו אותה". לפי צה"ל מבהירים כי אחוזי ההצלחה עומדים על בין 85% ל-90%. עוד נמסר מדובר צה"ל: "התקיפות של ישראל מתגברות ואורך הנשימה של חמאס הולך ויורד, גם אם הוא יודע לירות במשך ימים ארוכים". 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן