פיגוע בבנימין - מחבלים ניסו לשרוף בית על יושביו

נס הלילה במאחז עוז ציון בבנימין: במהלך הלילה מחבלים השליכו בקבוקי תבערה לבית מגורים במאחז, שני בחורים נכוו ומצבם מוגדר קל

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 29/04/21 07:55 יז באייר התשפא

פיגוע בבנימין - מחבלים ניסו לשרוף בית על יושביו
צילום: עוז ציון

נס הלילה (ה') במאחז עוז ציון בבנימין. מחבלים ערבים השליכו בקבוקי תבערה לבית מגורים במהלך הלילה, שני בחורים נכוו מהשריפה במאחז ומצבם מוגדר קל.

בבית ישנו באותה שעה ארבעה בחורים, וכאשר הבית החל לבעור, כתוצאה מהשלכת בקבוקי התבערה, הבחורים נאלצו לקפוץ מחלונות הבית החוצה. אחד מבקבוקי התבערה נחת בסמוך למזרון של אחד מהבחורים וגרם לכוויות ברגליו. בנוסף, שלושה מהם נפצעו משאיפת עשן. 

רב רשף מאור דבורי מפקד המשמרת שהיה במקום סיפר כי לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין יצאו למקום. הצוות הראשון שהגיע זיהה שריפה בשטח פתוח הצמוד למבנים. לוחמי האש פעלו לכיבוי השריפה על מנת שלא תתפשט אל עבר המבנים הסמוכים. 

בקבוקי תבערה נוספים הושלכו גם מחוץ לבית ושריפה החלה לבעור גם בחצר הבית. סך הכל הושלכו לבית שלושה בקבוקי תבערה, ולחצר הבית לפחות שניים נוספים. כוחות כיבוי, צבא ומד"א הגיעו למקום, כיבו את השריפה וטיפלו בפצועים שלא נזקקו לפינוי. בתוך כך, כוחות צה"ל החלו בסריקות אחר המחבלים.

 

צילום: עוז ציון

צילום: עוז ציון

 

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר הגיב להשלכת בקבוקי התבערה: "הפעם קרה נס אבל אין סומכים על הנס, בפעם הבאה הפיגוע עלול להיגמר ברצח. אעלה את הנושא בועדת חוץ ובטחון ואדרוש להרוס בתי מפגעים גם אם לא הצליחו בזממם לרצוח נפש. מדינת ישראל מאבדת את ההרתעה ותושבי מדינת ישראל משלמים את המחיר".