שר הביטחון מינה את זיו שילון למוביל תהליך הרפורמה באגף השיקום

בעקבות הטרגדיה של איציק סעידיאן והסערה שהתעוררה סביב היחס של משרד הביטחון להלומי קרב, שר הביטחון הודיע כי תתבצע רפורמה באגף השיקום וזיו שילון יוביל את התהליך

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 15/04/21 21:46 ג באייר התשפא

שר הביטחון מינה את זיו שילון למוביל תהליך הרפורמה באגף השיקום
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות הטרגדיה של איציק סעידיאן, הלוחם הלום הקרב שהצית את עצמו בתחילת השבוע מול משרדי אגף השיקום, שר הביטחון בני גנץ הודיע כי אגף השיקום יעבור רפורמה. "זיו שילון, גיבור ישראל שנפצע קשה מאוד בגבול רצועה עזה, יוביל את התהליך המקיף שיכלול הקמת ועדה ציבורית", הוסיף גנץ.

בעקבות המקרה של סעידיאן והסערה שהתעוררה סביב היחס של משרד הביטחון להלומי קרב, שר הביטחון הודיע כי הרפורמה שתתבצע באגף השיקום תתרחש הן בתקציב והן בהבנה.

 

 

"לאורך החודשים האחרונים, עוד טרם המקרה הטרגי של איציק סעידיאן, קיימנו במשרד הביטחון שורה של פעולות מתוך הבנה כי נדרשת באגף השיקום רפורמה מקיפה. לא רק בתוספת תקציב, אלא גם בהבנה לתחושות הפונים ומה שעובר עליהם" אמר גנץ.

עוד הוסיף שר הביטחון: "בקרוב צפוי להסתיים המכרז לבחירת ראש אגף שיקום חדש, אשר יפעל במשותף עם הצוות ועם עובדי האגף המסורים, בכדי להביא לשינוי הנדרש במהירות האפשרית. כולי תפילה שאיציק שנלחם בגבורה בשג'עייה, ימשיך להילחם גם בפציעה הקשה וינצח אותה. ליבי ומחשבותיי איתו ועם משפחתו".